ေအာက္ပါအခ်က္ေတြဟာ ဟိုတယ္မန္ေနဂ်ာတိုင္းသိထားသင့္ျပီး ကိုယ့္၀န္ထမ္းေတြကိုလည္း
ေျပာျပထားရမယ့္ အခ်က္ေတြျဖစ္ပါတယ္။ ဒါ့ျပင္ ဟိုတယ္မွာတည္းခိုသူတိုင္း ဒီအခ်က္ (၁၀)ခ်က္ကို
ေကာင္းေကာင္းနားလည္ထားမယ္ဆိုရင္ တည္းခိုတဲ့ မိမိအတြက္လည္း လံုျခံဳ စိတ္ခ်ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။
အဲဒီအခ်က္ (၁၀)ခ်က္ကေတာ့ -
(၁) ဟိုတယ္၀န္ထမ္းေတြကို စိတ္တိုတာ၊ ေအာ္ေငါက္တာ ဘယ္ေတာ့မွမလုပ္ပါနဲ႕။
(၂) ကိုယ့္အခန္းနံပါတ္ကို တစ္ပါးသူကို မေျပာပါနဲ႕။ မေမးပါနဲ႕။
(အကူအညီလိုရင္ ဟိုတယ္၀န္ထမ္းဆီကေနပဲ ေတာင္းခံပါ။)
(၃) ညအခ်ိန္မွာ ဟိုတယ္၀န္ထမ္း (ဒါမွမဟုတ္) ေကာင္တာ
Agent က သင္နဲ႕အတူရွိေနတဲ့ သင့္မိတ္ေဆြရဲ႕ID ကတ္ကိုေမးတဲ့အခါ ရိုင္းပ်တဲ့အျပဳအမူ မျပပါနဲ႕။ဟိုတယ္၀န္ထမ္းက
ID ကတ္မပါရင္လည္း အခန္းကို၀င္ခြင့္မျပဳပါနဲ႕။
(၄) ပစၥည္းတစ္ခုခု ေပ်ာက္သြားရင္ ဟိုတယ္၀န္ထမ္းေတြကို မလႊဲခ်ပါနဲ႕။
သက္ဆိုင္ရာမန္ေနဂ်ာ၊ ဒါမွမဟုတ္ ရဲကို သင္ကိုယ္တိုင္ ဖုန္းေခၚႏိုင္ပါတယ္။
(၅) လိုအပ္တာေတြလုပ္ေပးတဲ့ ဟိုတယ္၀န္ထမ္းေလးရဲ႕ ၀တ္စံုျပဲေနတာမ်ိဳး၊
ညစ္ေပေနတာမ်ိဳးေတြ႕ရင္ အမိန္႕ေတြ၊ ညႊန္ၾကားခ်က္ေတြ ေပးမေနပါနဲ႕။ အစားအေသာက္ Menu က
ေႏြဦးရာသီမွာ ေဆာင္းရာသီ Menu ျဖစ္ေနရင္ မေျပာပါနဲ႕။ သေဘာထားၾကီးပါ။
(၆) ေရခ်ိဳးခန္းသန္႕စင္တဲ့ ဘယ္လိုအ၀တ္မ်ိဳးကိုမဆို သင့္ရဲ႕ရွဴးဖိနပ္သန္႕ရွင္းေရးလုပ္ဖို႕အတြက္
အသံုးမျပဳပါနဲ႕။
(၇) ကိုယ့္အတြက္ အသံုးမလိုေတာ့တဲ့ပစၥည္း ဒါမွမဟုတ္ အပ္တို႕ကို
ဟိုတယ္၀န္ထမ္းေတြကို မသိေစခ်င္ရင္ အခန္းအမႈိက္ပံုးထဲမွာ မထည့္ပါနဲ႕။
(၈) ေနာက္က်ျပီး Checkout လုပ္တဲ့နည္းလမ္းမ်ိဳးနဲ႕ အခြင့္အေရးမယူပါနဲ႕။
ကိုယ္က သတ္မွတ္ခ်ိန္ထက္ တစ္နာရီေလာက္ပိုေနဖို႕ရွိ တယ္ဆိုရင္ ဟိုတယ္မန္ေနဂ်ာကိုေျပာပါ။
(၉) ခရီးေဆာင္အိတ္ကို Lobby မွာပိုင္ရွင္မဲ့ပံုစံနဲ႕ ဂရုမစိုက္ထားခဲ့တာမ်ိဳး
တစ္ခဏ၊ တစ္စကၠန္႕ေတာင္ မလုပ္ပါနဲ႕။
(၁၀) မရွက္ပါနဲ႕။ Checkout လုပ္ျပီးမွကိုယ္ေရးကိုယ္တာအသံုးျပဳတဲ့
ပစၥည္းတစ္ခုခုေမ့က်န္ခဲ့တယ္ဆိုရင္လည္း ဟိုတယ္ကို အကူအညီ ေတာင္းပါ။ သင္အေနရမခက္ရေအာင္
ျဖစ္ရိုးျဖစ္စဥ္ကိစၥတစ္ခု ပံုစံမ်ိဳးနဲ႕ပဲ ဟိုတယ္ကကူညီျပီး အဲ့ဒီပစၥည္းကို ျပန္ေပးပါလိမ့္မယ္။
Ref: Internet
No comments:
Post a Comment