Saturday, March 3, 2007

“ခ်စ္တယ္” လို႔ေျပာလိုက္တယ္

ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ ဆန္႔က်င္ဘက္ကို ျဖစ္ေနတာ။ဒါေပမဲ့ ကၽြန္ေတာ့္ရင္ထဲမွာ နာက်င္မႈကိုခံစားရလြန္းလို႔ ေယာက္်ားတန္မဲ့ မ်က္ရည္ေတြက မရပ္မနားကိုက်ခ်င္ေန ေတာ့တာ။ အရာရာက ေျပာင္းလဲခဲ့ပါျပီ။အျပင္ပန္းအေနနဲ႔ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ၾကိဳးစား ျပီးေနေပမယ့္ အတြင္းဘက္မွာ ေတာ့အထီးက်န္မႈ၊နာၾကည္းမႈအျပည့္နဲ႔ေပါ့။ ကၽြန္ေတာ္က ေတာ့ အျပဳံးနဲ႔ ဖုံးကြယ္ထားေပမယ့္ ရူးေၾကာင္ေၾကာင္ ျဖစ္ေနတာ အမွန္ပါ။
ကၽြန္ေတာ္ဆိုတဲ့ ေကာင္ေလးဟာ အျမဲတမ္း ခံစားရတာကို အမွန္တိုင္းေျပာတတ္သူပါ။ ခုေတာ့လိမ္ေျပာေနခဲ့ပါျပီ။ “ခ်စ္ပါတယ္”လို႔ေျပာခဲ့တဲ့ ကိတ္စမွာေတာ့ လိမ္ညာမႈတစ္ခုပါပဲ။ ကၽြန္ေတာ္ေလ လူေတြစကားကိုလြယ္လြယ္ေျပာသံၾကားရရင္ ေဒါသျဖစ္တတ္သူေပါ့။ သူတို႔တစ္ေတြ “ခ်စ္တယ္”လို႔လြယ္လြယ္ျပန္ေျပာတတ္ၾကာတာေလ။ ခုလည္း အဓိတ္ပါယ္ သိပ္မရွိလွတဲ့ “ခ်စ္တယ္”ဆိုတာကို တကယ္မခ်စ္ဘဲ အထီးက်န္ဆန္တဲ့ဘ၀ ကလြတ္ေျမာက္ ေအာင္ ကၽြန္ေတာ္ သူမကိုေျပာခဲ့တာ။ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္လည္း အမွန္တိုင္းေျပာခဲ့တယ္ဆိုျပီး အတင္းကို ယံုခိုင္းေနမိခဲ့ပါရဲ႕။
တစ္ခ်ိန္လံုး ကၽြန္ေတာ္ အမွန္တရားကို ဖံုးကြယ္ခဲ့ပါတယ္။ကၽြန္ေတာ္ တကယ္ခ်စ္ခဲ့တာ မဟုတ္ပါဘူး။ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ ယံုၾကည္မႈေတြကို အားလံုးဆန္႔က်င္ခဲ့ျပီး ကၽြန္ေတာ္ တကယ္ခ်စ္ခဲ့သူကို ေျပာမျပ၀ံ့ခဲ့တာ....။

1 comment:

Yan said...

ေရႊမင္းသားေလးေရ…
Blog ေလးက မဆုိးပါဘူး။ ေကာင္းပါတယ္. ၿဖည္းၿဖည္းခ်င္းနဲ႔ useful widget ေလးေတြ ဆြဲထည္႔သြားလုိက္ေပါ႔. ဘယ္လုိ Tool ေလးေတြရႏိုင္လဲဆုိတာ တစ္ၿခား Blogger ေတြရဲ႔ Site ကေနေလ႔လာႏုိင္သလုိ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ Forum မွာ Admin ႀကီးေရးထားတဲ႔ Free essential tools for blogger blogs မွာလည္း ရႏုိင္ပါတယ္။ ဒီလုိကဗ်ာမ်ိဳးေလးေတြေရးသားႏုိင္တဲ႔ Blogger မ်ိဳးေလးေတြကုိ Forum ရဲ႔ Poem Corner ကုိဖိတ္ေခၚပါတယ္ဗ်ာ…