Saturday, June 9, 2012

ျပည္တန္ဆာမွတ္စု


ကၽြန္မတို႔ဟာ
ျမိဳ႕ႀကီးရဲ႕ လက္ႏွစ္ဖက္ကို ကုတင္တိုင္မွာ ပု၀ါပါးနဲ႔ ဖြဖြေလးခ်ည္ထားတယ္။
ျမိဳ႕ႀကီးထဲက လူႀကီးမင္းဆုိသူမ်ား
ကၽြန္မတို႔ရဲ႕ အေပါစားေပါင္ဒါအနံ႔မွာ လာလာအညံ့ခံၾက။

ေက်ာ္မေကာင္းၾကားမေကာင္းျဖစ္မီွ လူႀကီးလူေကာင္းမ်ား
ဖြတ္မထြက္မီွ ေၾကာင္သူေတာ္ႀကီးမ်ား
လိင္စိတၱဇမ၀င္မွီ လူရိုးလူအဆိုသူမ်ား
အားလံုးအတြက္စီစဥ္ထားပါတယ္။

ကၽြန္မတို႔ရဲ႕ အိမ္တံခါးေပါက္ကို
အခ်စ္ကံေခသူတို႔ရဲ႕ ထြက္ေပါက္အျဖစ္ ညလံုးေပါက္ဖြင့္ထားပါတယ္။
လြယ္ကူျပီးေစ်းႏႈန္းသက္သာ ကၽြန္မတုိ႔ကို
အသင့္ေဖါက္စားလိုက္ရံုနဲ႔
ကာလသားမ်ားရဲ႕ မုန္ယိုေရာဂါဟာ သက္သာေပ်ာက္ကင္းေစႏိုင္မွာပါ။

အခ်စ္တို႔ စိန္တစ္ဆင္စာတို႔ တုိက္တစ္လံုးကားတစ္စီးတို႔
လက္ေဆာင္ပစၥည္းတို႔နဲ႔
တစ္ေယာက္ကိုတစ္ေယာက္ ရွည္ၾကာလွည့္စား လုပ္မေနပါနဲ႔ရွင္
ကၽြန္မတို႔ရဲ႕ ဆံညွပ္ကလက္ေလးကို
ခဲရာခဲဆစ္ ကတုန္ကယင္လက္နဲ႔ ျဖဳတ္ေနစရာမလိုပါဘူး
ရွင္တို႔နဲ႕ကၽြန္မၾကား ျခားဖို႔ အေပါစားအကာအကြယ္တစ္ခုပါရင္ပဲ
အိုေကျပီေလ။

ကၽြန္မတို႔ရဲ႕ ငခံုးမတစ္အုပ္စုေၾကာင့္
တစ္ျမိဳ႕လံုးပုပ္ေနတယ္လို႔ မထင္ပါနဲ႔
ကၽြန္မတို႔ဟာ ဒီျမိဳ႕ႀကီးရဲ႕ေတာင္းဆိုမႈေၾကာင့္ ေပၚေပါက္လာတဲ့ သားရဲတြင္းတစ္တြင္းပါ။
ရက္စက္တဲ့ မုဆိုးေတြလက္ခ်က္နဲ႔
ဒဏ္ရာရ ယုန္မေလးေတြ သမင္မေလးေတြ ေန႔စဥ္နဲ႔အမွ်
အသစ္အသစ္ေရာက္ရွိလာေနတာပဲ ၾကည့္ေလ။

အဲဒါ ကၽြန္မတို႔ရဲ႕ ရွိစုမဲ့စုပစၥည္းကို
ထု ခြဲ ေရာင္း ခ် ျခင္း ပဲ။
တြတ္တြတ္ရဲေအာင္ ျခယ္သထားတဲ့ ကၽြန္မတို႔ရဲ႕ ဘ၀အားမာန္ဟာ
မိဘအေမြအႏွစ္မွန္တင္ခံုေရွ႕က ေရႊရည္စိမ္မိန္းကေလးေတြထက္ ပိုမလွဘူးလား။

ကၽြန္မတို႔ရဲ႕ ဘ၀အေျမွးပါးေတြ၊ ကၽြန္မတို႔ရဲ႕အမဓါတ္အျပည့္နဲ႔ ပိရိေသသပ္ခဲ့တဲ့ႏႈတ္ခမ္းသားေတြဟာ
ဘယ္ေတာ့မွ အေကာင္းအတုိင္းျပန္မရေတာ့ေပမယ့္
ကၽြန္မတို႔ကန္႔လန္႔ကာေနာက္ကြယ္က ကၽြန္မတို႔မိသားစု ကၽြန္မတို႔ခ်စ္ရတဲ့သူေတြ
ဘ၀ကို ဗိုင္းေကာင္းေက်ာက္ဖိေနႏိုင္ၾကဖို႔ပဲ မဟုတ္လား။

ကၽြန္မတို႔ဟာ ဖာသည္မေတြပါ
လူႀကီးမင္းတို႔ လိုအပ္ခ်က္နဲ႔ကြက္လပ္မ်ားကို ဖာေပးႏိုင္ပါတယ္ ျဖည့္ေပးႏိုင္ပါတယ္
ပူးေပါင္းပါ၀င္လုိပါက အခ်ိန္မေရြးဆက္သြယ္ႏိုင္ပါေၾကာင္း
သတင္းေကာင္းပါးအပ္ပါတယ္ရွင္။ ။
_________
ေမာင္ယုပိုင္
၂၀၀၄

No comments: