Sunday, January 22, 2017

ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္ကေန စီးပြားေရးလုပ္ငန္းေတြ လုပ္ေတာ့မယ္ဆိုရင္


[ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္ကေန စီးပြားေရးလုပ္ငန္းေတြ လုပ္ေတာ့မယ္ဆိုရင္]
▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄

အင္တာနက္သံုးစြဲမႈ တဟုန္ထိုးျမင့္တက္လာတဲ့ အခ်ိန္မွာ ေစ်းေရာင္းတာျဖစ္ျဖစ္၊ ဝန္ေဆာင္မူ လုပ္ငန္းတစ္ခုျဖစ္ၿဖစ္ လုပ္ေတာ့မယ္ဆိုရင္ သမားရိုးက်နည္းလမ္းအျပင္ အြန္လိုင္းကြန္ယက္ကို အက်ိဳးရိွရိွ အသံုးခ်ဖို႔လိုလာမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ အသံုးျပဳရလြယ္ကူၿပီး ထိထိေရာက္ေရာက္ရိွတဲ့ ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္ လူမူကြန္ယက္က ပဲ စပါ။

ျမန္မာႏိုင္ငံသား သံုးပံုတစ္ပံုဝန္းက်င္က ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္ေပၚမွာ ရိွပါတယ္။ ဒါဟာ သင့္အတြက္ အခြင့္အေရးတစ္ခုပါ။ ေစ်းကြက္ကို အြန္လိုင္းမွာပဲ ထိထိေရာက္ေရာက္ရွာႏိုင္ပါတယ္။ ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္ရဲ႕ သေဘာတရားေတြကိုနားလည္ရင္ သင့္ရဲ႕ ထုတ္ကုန္ပစၥည္း၊ ေရာင္းမဲ့ပစၥည္းက အရည္အေသြးေကာင္းတယ္၊ ဝန္ေဆာင္မႈဆိုလည္း Customers  ကိုအမွန္တကယ္ ထိထိေရာက္ေရာက္ေဆာင္ရြက္ႏိုင္မယ္ဆိုရင္  ေအာင္ျမင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ေစ်းေရာင္းဖုိ႔ သက္သက္တင္မဟုတ္ပါဘူး  ဓါတ္ပံု၊ စတူဒီယိုလုပ္ငန္းျဖစ္ျဖစ္၊ အေသးစားခရီးသြား လုပ္ငန္းေလးျဖစ္ျဖစ္ပါ။ ေဖ့စ္ဘုတ္ခ္ကေန Customers ေတြကို ရွာေဖြႏုိင္ပါတယ္။

ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္ စာမ်က္နွာေထာင္တဲ့အခါ အရင္ဆံုး ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္
စာမ်က္နွာရဲ႕ ပရိုဖိုင္းပံု၊ Cover ဓါတ္ပံု အသံုးျပဳမႈမွာ အဆင္ေျပသလို မသံုးပဲ ေသေသခ်ာခ်ာ ျပင္ျပင္ဆင္ဆင္ လုပ္ျပီးမွာ သံုးသင့္ပါတယ္။ ဒါကလည္း ဝယ္ယူသူေတြရဲ႕ အထင္ၾကီးမႈ၊ ယံုၾကည္မူကို ရေစႏိုင္တဲ့အခ်က္ ျဖစ္လို႕ပါ။ တိတိက်က် လိပ္စာေတြနဲ႕ ဖုန္းနံပါတ္ေတြ ထည့္သြင္းေပးထားပါ။ မိမိရဲ႕ ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္ စာမ်က္နွာက ၾကည့္လိုက္တာနဲ႔ ဘာေရာင္းတာလဲဆိုတာ  ထင္ထင္ရွားရွား သိသိသာသာ ျဖစ္ေနပါေစ။
ကိုယ့္ဆီပို႔တဲ့ Message ကိုလည္း ခ်က္ခ်င္း ျပန္ႏိုင္ရင္ ေကာင္းပါတယ္။ မျပန္ႏိုင္ရင္ေတာ့ ေဖ့စ္ဘုတ္ခ္က ေပးထားတဲ့ Auto Reply လုပ္ေဆာင္ခ်က္ေတြကို အသံုးျပဳသင့္ပါတယ္။

တဆင့္ခံ ျပန္ေရာင္းတဲ့  ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္ စာမ်က္နွာေတြကို ဝယ္ၿပီးမသံုးပါနဲ႕။ ဒါက အမွတ္တံဆိပ္ေပၚကို မေကာင္းတဲ့ သက္ေရာက္မူေတြ လႊမ္းမိုးႏိုင္လုိ႕ပါ။  ကိုယ္တိုင္ တည္ေဆာက္ထားတာမဟုတ္ဘဲ ဝယ္ယူလိုက္တဲ့ ေဖ့စ္ဘုတ္ခ္ စာမ်က္နွာက ကိုယ္ ပစ္မွတ္ထားတဲ့ Customers ျဖစ္နိုင္တဲ့ အလားအလာမရိွဘူး။ ေနာက္တစ္ခ်က္က အဆိုပါ ေဖ့စ္ဘုတ္ခ္ စာမ်က္နွာက Like ေတြ ရရိွေအာင္ ဘယ္လိုေတြ လုပ္ထားတယ္ဆိုတဲ့ အခ်က္။ အခုလည္း ေဖ့စ္ဘုတ္ခ္ မွာ ေတြ႕နိုင္ပါတယ္။ MPT ၊ တယ္လီေနာ စတဲ့ အမွတ္တံဆိပ္ေတြ သံုးၿပီး ေဖ့စ္ဘုတ္ခ္ စာမ်က္နွာေတြဖြင့္ ပေဟဠိ အေသးစားေလးေတြ တင္ဆက္ၿပီး မွန္ေအာင္ေျဖပါ။ စာမ်က္နွာကို Like ပါ။ Share ပါ ဆိုတာမ်ိဳးေတြ။ ဒါက မသမာတဲ့ နည္းနဲ႕ Like ယူထားတာ။ ဒါက ကိုယ့္ရဲ႕ ထုတ္ကုန္ ပံုရိပ္ကို က်ဆင္းေစနိုင္ပါတယ္။

သိသင့္တဲ့ အဆက္အသြယ္ အသိုင္းအဝိုင္းေတြေဖ့စ္ဘြတ္ခ္မွာ  အြန္လိုင္းေရွာ့ပင္းသမားေတြ သက္သက္စုေထာင္ထားတဲ့ အဖြဲ႕ေတြရိွပါတယ္။ ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္ေပၚကေန ရိုးသားမႈမရွိပဲေရာင္းတဲ့ Page ေတြ၊ လူေတြကို  Black List လိုမ်ိဳး အဖြဲ႕ထဲမွာ ထည့္သြင္းထားတာေတြရိွပါတယ္။ ဒါက ဝယ္ယူသူေတြအတြက္ေရာ တဆင့္ခံေရာင္းခ်သူေတြ အတြက္ေရာ ေစ်းနဳန္း ႏိႈင္းယွဥ္မူေတြ၊ ယံုၾကည္ရတဲ့ အဆက္အသြယ္ေတြ၊ ထုတ္ကုန္ အာမခံႏိုင္မႈနဲ႔ စားသံုးသူေတြဘက္က တုန္႕ျပန္မူ စေသာ အသံုးဝင္တဲ့ အခ်က္အလက္ေတြ ရရိွႏိုင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။  ဒါေၾကာင့္ အြန္လိုင္းေရွာ့ပင္းသမားေတြရိွတဲ့ ေနရာေတြကိုရွာေဖြျပီး အဖြဲ႔၀င္အျဖစ္ ဝင္ေရာက္ထားသင့္ပါတယ္။
ဓါတ္ပုံလုပ္ငန္းသမားဆိုလည္း ဓါတ္ပံုနဲ႕ ပါတ္သတ္တဲ့ အသိုင္းအဝိုင္းေတြမွာ အခုေနာက္ဆံုး လူေတြက ဘာေတြကို ၾကိဳက္နွစ္သက္လဲ၊ ဘာပစၥည္းေတြ အသစ္ေပၚလဲ ဆိုတာေတြကို ေလ့လာဖို႕ ခ်ိတ္ဆက္မူေတြ ရိွေနရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။

ေငြေပးေခ်မူ 

ေငြေပးေခ်မႈဆိုင္ရာနည္းလမ္းေတြကိုလည္း ၾကိဳတင္စဥ္းစားထားသင့္ပါတယ္။ ပစၥည္းနည္းနည္း နဲ႕ စတင္လုပ္ကိုင္စဥ္ကတည္းက ထည့္သြင္းစဥ္းစားရမယ့္ အခ်က္ပါ။ ပစၥည္းေရာက္မွ ေငြရွင္းတာ၊ က်သင့္ေငြ တစ္ဝက္ကို ဘဏ္ကေနႀကိဳလႊဲ၊ က်န္တစ္၀က္ကို ပစၥည္းေရာက္မွ ေငြသား နဲ႕ အကုန္ရွင္းတာစသျဖင့္ အမ်ိဳးမ်ိုဳးရွိပါတယ္။  သည္နည္းလမ္းေတြက ျမန္ျမန္ဆန္ဆန္ထိထိေရာက္ေရာက္ေတာ့မဟုတ္ေပမယ့္လည္း လက္ရွိမွာေတာ့ သည္စနစ္ႏွင့္ပင္ စီးပြားေရးလုပ္ငန္းမ်ား အြန္လုိင္းမွာလည္ပတ္ႏိုင္သည္မွာ အေသအခ်ာပင္။ တခု သတိျပဳရမွာက အြန္လိုင္း မွာ ေစ်းေရာင္းဝယ္တာေတြနဲ႕ပါတ္သတ္ၿပီး အရွုပ္အရွင္းေတြကို ေျဖရွင္းဖို႕ တိတိက်က် ဥပေဒေတြ မထြက္ရိွေသးတာလည္း သတိထားရမယ့္အခ်က္ပါ။

e-Commerce ပလက္ေဖာင္းကို လက္ရိွအခ်ိန္မွာ အသံုးျပဳဖို႕ အခက္အခဲ အမ်ိဳးမ်ိဳး ရိွေနေသးပါတယ္။ ျမန္မာႏိုင္ငံမွာဘဏ္ အသံုးျပဳသူက  ဆယ္ရာခိုင္ႏႈန္းေလာက္ေတာင္မရိွေသးဘူး  ျဖစ္ပါတယ္။ ေနာက္ထပ္နည္းလမ္း တစ္ခု ျဖစ္တဲ့ မိုဘိုင္းမန္းနီး (Mobile Money) ကို သြားဖို႕ တာဆူေနတာေတာ့ ေတြ႕ရပါတယ္။ မိုဘိုင္းမန္းနီးဆိုတာက မိုဘိုင္းဖုန္းအသံုးျပဳျပီး ေငြေပးေခ်မူေတြလုပ္နိုင္တာပါ။ ဘဏ္အေကာင့္မရိွပဲနဲ႕ အသံုးျပႏိုင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ သက္ဆိုင္ရာ ကုမၸဏီအလိုက္ ေတာင္းတဲ့အခ်က္အလက္ေတြေတာ့ ကြာႏိုင္ပါတယ္။ ေနာက္ပိုင္းမွာ မိုိဘိုင္းမန္းနီးေတြနဲ႕ ပတ္သတ္ၿပီး အေသးစိတ္ေရးျပေပးသြားပါမယ္။

လက္ရိွမွာ မိုဘိုင္းမန္းနီးနဲ႕ ပတ္သတ္ၿပီး အထူးတလည္ မာကတ္တင္းဆင္းေနတာကေတာ့ Wave Money နဲ႕ OK ေဒၚလာ ေတြျဖစ္ပါတယ္။ myKyats  တို႕ 663 ဖုန္းပိုက္ဆံ နဲ႕ ongo စတဲ့ မိုဘိုင္းေငြေပးေခ်မႈဆိုင္ရာ ကုမၸဏီေတြကေတာ့ တစ္ျဖည္းျဖည္း လွမ္းလာ တာကိုေတြ႕ရပါတယ္။  ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ေဖ့စ္ဘုတ္ခ္မွာ ေစ်းေရာင္းသူေတြ သည္စနစ္ေတြအကုန္လံုးကို သိထားသင့္ပါတယ္။

ဝယ္ယူသူေတြထံ ပစၥည္းေတြ ပို႕ေဆာင္ဖို႕အတြက္
ဒါကလည္း ထည့္သြင္းစဥ္းစားစရာ အခ်က္တစ္ခုပါ။ အြန္လိုင္း မွာယူမူေတြကို အိမ္တိုင္ရာေရာက္ ပို႕ေဆာင္ေပးတဲ့ တဆင့္ခံ လုပ္ငန္းကို ငွားမလား၊ ကိုယ္ကိုယ္တိုင္ပဲ စီမံခန္႔ခြဲမလားဆိုတာပါ။ ျပည္တြင္းမွာလည္း နာမည္ၾကီး Logistics လုပ္ငန္းေတြရိွသလို ယခုေနာက္ပိုင္းမွာ အစိုးရရဲ႕ စာပို႕လုပ္ငန္းက သည္လိုမ်ိဳးပို႕ေဆာင္တဲ့  လုပ္ငန္းကိုတရားဝင္
ေဆာင္ရြက္ေပးေတာ့မွာ ျဖစ္တယ္လို႔ ေၾကျငာထားပါတယ္။ သူမ်ားကို ငွားၿပီးလုပ္မယ္ဆို ၾကားခံပို႕ေဆာင္တဲ့သူအေပၚ ယံုၾကည္စိတ္ခ်ရမႈက အလြန္အေရးႀကီးပါတယ္။

ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္ေပၚက Groupေဖ့စ္ဘြတ္ခ္ Group ၾကီးေတြ႕ရဲ႕ အေရးပါမူကို လည္းမေမ့သင့္ပါဘူး။ ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္က ေပးတဲ့ Sponsored လုပ္ေဆာင္ခ်က္နဲ႕ မိမိရဲ႕ Facebook Page ကုိ လူသိေအာင္ လုပ္လို႕ရပါတယ္။ ဥပမာ ကားပစၥည္းနဲ႕ ပတ္သတ္တာ ေရာင္းခ်င္ရင္ ကားသမားမ်ားစုေဝးရာလို အဖြဲ႕မ်ိဳး၊ ကားနဲ႕ဆိုင္တဲ့အဖြဲ႕ေတြ အမ်ားၾကီးထဲကို ဝင္ေရာက္ၿပီး Share လုပ္တာမ်ိဳးဟာလည္း ေတာ္ေတာ္ ထိေရာက္ပါတယ္။
ေနရာအရဆိုလည္း ေမာ္လၿမိဳင္မွာ လက္ဘက္ရည္ဆိုင္ေလး ဖြင့္ၿပီးေရာင္းေတာ့မွာလား အဲဒါဆို ေမာ္လၿမိဳင္သားမ်ား
ေတြ႕ဆံုရာအဖြဲ႕၊ ေမာ္လၿမိဳင္နဲ႕ ပတ္သတ္တဲ့ေက်ာင္းေတြ၊ အဖြဲ႕အစည္းေတြ ဟာ ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္ေပၚမွာ Group ေတြလုပ္ထားတာမ်ိဳး ရိွပါတယ္။

ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္ကေပးတဲ့ လုပ္ေဆာင္ခ်က္မ်ား

ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္မွာ မားကတ္တင္းဆင္းတဲ့ ရည္ရြယ္ခ်က္ရဲ႕ အဓိကအားသာခ်က္က ကိုယ့္လုပ္ငန္းကေျပာခ်င္တဲ့အေၾကာင္းအရာကို  ရည္ရြယ္တဲ့ပရိတ္သတ္ဆီကို ေရာက္ေအာင္ပို႔ေဆာင္တာပါပဲ။ လုပ္ငန္းရဲ႕ customers ျဖစ္လာႏိုင္ေခ်ရိွတဲ့ ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္သံုးစြဲသူေတြထံ ကုိယ့္လုပ္ငန္းရဲ႕ အေၾကာင္းမ်ားမ်ားေရာက္ဖု႔ိ နည္းလမ္းကေတာ့ "Boost" လုပ္ေဆာင္ခ်က္ ျဖစ္ပါတယ္။  ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္မွ ေအာင္ျမင္ေအာင္ Boost လုပ္ဖို႔အတြက္ အရင္ဆံုးအေနနဲ႕ လုပ္ငန္းရဲ႕ ဦးတည္ခ်က္ ရိွရပါမယ္။ ဘယ္မားကတ္တင္း အစီအစဥ္မွာမဆို ဦးတည္ခ်က္ကို ေရာက္ရိွေအာင္ အရင္ဆံုး အစီအစဥ္ခ်မွတ္ရပါတယ္။ မဂၤလာေဆာင္ ဓါတ္ပံုဆရာတစ္ေယာက္အေနနဲ႔ သူရဲ႕ ပစ္မွတ္ေတြက ေစ့စပ္ထားတဲ့သူ၊ Relationship (ခ်စ္သူရိွသူ) ျဖစ္သူေတြကို အဓိကထားဆြဲေဆာင္ရမွာပါ။ ဦးတည္ခ်က္ကရွင္းလင္းေလေလ မားကတ္တင္းအတြက္ ပိုၿပီး ထိေရာက္ေလေလ ျဖစ္ပါတယ္။

ေဖ့စ္ဘြတ္ကလည္း သက္ဆိုင္ရာနယ္ပါတ္အလိုက္ေရြးခ်ယ္ႏိုင္တဲ့ "Custom Setting" လုပ္ေဆာင္ခ်က္ေတြ ရွိပါတယ္။ ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္ သံုးတဲ့သူတိုင္းဆီကို Boost လုပ္ေနရင္ေတာ့ အခ်ိန္ကုန္သလို ပိုက္ဆံကုန္တာပဲ ျဖစ္ပါလိမ့္မယ္။ ကိုယ္ဦးတည္တဲ့ Customer ျဖစ္ႏုိင္ေခ်ရွိသူေတြဆီကို တည့္တည့္ပို႔တာက လုပ္ငန္းတိုးတက္ဖို႔ပိုၿပီး အေထာက္အကူ ျပဳပါတယ္။ အဲ့ဒီလို ကိုယ္ေရာက္ခ်င္တဲ့ Target Customer ေတြဆီ ေရာက္ရွိဖို႔အတြက္  ကိုယ့္စံႏႈန္းနဲ႔ ကိုက္ညီမဲ့ အသက္အရြယ္အပိုင္းအျခား၊ လုပ္ငန္းနယ္ပယ္ စတာေတြကို ေရြးထုတ္ရပါတယ္။ ေဖာ္ျပတဲ့ အေၾကာင္းအရာကလည္း မွန္မွန္ကန္ကန္နဲ႕ အခ်ိ္န္ကိုက္ ျဖစ္ေစရပါမယ္။ ဒါက "Boost" အတြက္ ေငြနည္းနည္းပဲ ကုန္ေတာ့မွာပါ။

ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္မွာ လုပ္ငန္းနဲ႔ဆိုင္တဲ့ ပို႕စ္ကို Boost လုပ္ေနၿပီဆိုရင္ ပို႕စ္တစ္ခုခ်င္းစီအတြက္လည္း ဦးတည္ခ်က္ကို သတ္မွတ္ဖို႔လုိပါတယ္။ မဂၤလာေဆာင္ဓါတ္ပံုဆရာ တစ္ေယာက္အေနနဲ႕ ေစ့စပ္ထားတဲ့သူ၊ ခ်စ္သူရိွၿပီးသူေတြဆီေရာက္ဖို႔ လုိပါတယ္။ ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္ကလည္း အသက္၊ လိင္၊ ေနရာ၊ ဘာသာစကား၊ နဲ႔ ခ်စ္သူရိွၿပီးသား ဟုတ္မဟုတ္ဆိုတာကို ခြဲၿပီးလုပ္ေပးႏိုင္တဲ့ လုပ္ေဆာင္ခ်က္ေတြရွိပါတယ္။ ဓါတ္ပံုလုပ္ငန္းက ရန္ကုန္မွာ ရိွတယ္ဆိုရင္ ရန္ကုန္မွာရိွတဲ့ ေစ့စပ္ေၾကာင္းလမ္းထားသူေတြဆီ မ်ားမ်ားပို႕ေဆာင္ဖုိ႔ ေနရာကို ရန္ကုန္လို႔ ေရြးခ်ယ္ၿပီး Boost လုပ္ရင္ ပုိၿပီးေတာ့ တိက်ပါတယ္။

ပို႔စ္ အေၾကာင္းအရာေတြ ေကာင္းမြန္ပါေစ

ေစ်းကြက္ဦးတည္ခ်က္အရ သီးသန္႕သတ္မွတ္ခ်က္ကိုေရြးၿပီးတဲ့ေနာက္ ပို႔စ္ရဲ႕ အေၾကာင္းအရာ အမ်ိဳးအစားကို ဆံုးျဖတ္ဖုိ႕လည္းလုိမွာျဖစ္ပါတယ္။ အေၾကာင္းအရာက ရွင္းရွင္းလင္းလင္းရိွၿပီး ဖတ္တဲ့သူေတြကို ဆြဲေဆာင္ႏိုင္တဲ့ အေရးအသားေတြ၊ ပံုေတြလိုမွာျဖစ္ပါတယ္။
ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္ ကေပးထားတဲ့ လုပ္ေဆာင္ခ်က္ေတြရဲ႕ အားသာခ်က္ေတြကို သိထားေအာင္လုပ္ပါ။ ဥပမာဆိုရင္ ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္က Boosts လုပ္ေဆာင္ခ်က္ေပါ။့ Boosts ကိုစတင္ေပးကတည္းက ပို႕စ္ေတြကို တစ္ရက္ခ်င္း အလုိက္ ဒါမွမဟုတ္ အစီအစဥ္အရ ရက္ရွည္အလိုက္ လုပ္ခ်င္သလားဆိုတာကို ဆံုးျဖတ္ခြင့္ေပးထားပါတယ္။

အၿမဲတမ္းသိေနသင့္တဲ့ အခ်က္ကေတာ့ ရက္မ်ားမ်ားသံုးေလ ပိုက္ဆံကုန္ေလေလျဖစ္ၿပီး ဆြဲေဆာင္မူအားလည္းနည္းမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ Boosts လုပ္ၿပီးတာနဲ႕ တစ္ၿပိဳင္နက္ ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္က ေရာက္ရိွႏိုင္တဲ့ပမာဏကို ျပသပါလိမ့္မယ္။ ပိုက္ဆံ ဘယ္ေလာက္သံုးႏိုင္သလဲေပၚမူတည္ၿပီး လူဘယ္ေလာက္ဆီေရာက္ႏိုင္မလဲဆိုတာကို ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္ ကျပသေပးမွာျဖစ္ပါတယ္။

ေစာင့္ၾကည့္စစ္ေဆးပါ

ပို႕စ္ေတြကို တင္ၿပီးေသာ္လည္း  အလုပ္ျဖစ္သလားဆိုတာကို သိဖို႔သူရဲ႕ လုပ္ေဆာင္ခ်က္ေတြကို စစ္ေဆးဖုိ႕ကလည္း အေရးပါပါတယ္။ ပို႕စ္ရဲ႕ ျဖစ္ေပၚတိုးတက္မူကို မ်က္ေျခမျပတ္ေစာင့္ၾကည့္ေနရမွာ  ျဖစ္ၿပီးပစ္မွတ္ထားတဲ့ အသံုးျပဳသူေတြဆီကို ေရာက္ေနသလား၊ ဘာေတြတံုျပန္သလဲဆိုတာ နားေထာင္ေနရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။  ေမွ်ာ္မွန္းထားတဲ့အတုိင္း အလုပ္မျဖစ္ခဲ့ရင္ေတာ့ Boost မွာသတ္မွတ္ခ်က္ေတြ  ျပန္လည္ၿပီး ျပင္ဆင္ဖုိ႕ လုိေနပါၿပီ။

-----
TP
(MOE Team)
---------

 အကယ္၍ ဒီ Post ေလးက မိတ္ေဆြအတြက္အက်ိဳးရိွတယ္ဆိုရင္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ကို တခုေတာ့ ကူညီေပးပါ။
အျခား မိတ္ေဆြလုိ သိခ်င္ေနမယ့္သူေတြအတြက္ ဒီ Post ေလးကို Share ေပးလုိက္ပါ။

------------------
ကိုသူရ
(Empowering Entrepreneurs)
Founder of Myanmar Online Entrepreneur
-----------------------------------------------


No comments: