Sunday, April 9, 2017

သင့္ပစၥည္းေတြပိုေရာင္းရဖို႕ ဆိုင္ကိုဘယ္လိုျပင္ဆင္ၾကမလဲ

သင့္ပစၥည္းေတြပိုေရာင္းရဖို႕ ဆိုင္ကိုဘယ္လိုျပင္ဆင္ၾကမလဲ (၁)


Retail လုပ္ငန္းေတြ အင္အားေကာင္းလာတဲ့အခ်ိန္မွာ
သင့္ဆုိင္ရဲ႕ အတြင္းပိုင္းအျပင္အဆင္ဒီဇိုင္း ကြဲျပားျခားနားမႈ
ကလည္း ဆြဲေဆာင္မႈတစ္ခုျဖစ္လာတယ္ဆိုတာကို သိလာ
ရေတာ့မွာေပါ့။ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ သင့္လုပ္ငန္းတိုးတက္ျပီး ပစၥည္းေတြပိုမိုေရာင္းရဖို႕အတြက္ လက္လီေရာင္းခ်သူေတြလုပ္ေလ့လုပ္ထရွိတဲ့ အေျခခံဒီဇိုင္းနည္းေလးေတြကိုေတာ့သိထားသင့္ပါတယ္။

အဓိကအေနနဲ႕ကေတာ့ ေစ်း၀ယ္သူေတြ မိမိဆိုင္ကိုလာဖို႕
ဆြဲေဆာင္ႏိုင္ရမယ္ လာခဲ့ရင္လဲ လိုခ်င္တဲ့ပစၥည္းေတြ ရွာေဖြ
ေနရမယ္ ျပီးရင္ေတာ့ ေျခလွမ္းေတြကေငြရွင္းတဲ့ေကာင္တာဆီကို ဦးတည္ေနရမယ္။သင့္စိတ္ထဲမွာသိထားရမွာကလူတစ္ေယာက္ဟာသင့္ဆုိင္ထဲ ၀င္လာလိုက္တဲ့အခ်ိန္မွာပဲ ၀ယ္မယ္မ၀ယ္ဘူး
ဆိုတာကို ဆံုးျဖတ္ဖို႕အတြက္ သင့္ဆုိင္ရဲ႕ စမတ္က်တဲ့အျပင္အဆင္က အရင္ဆံုးကူညီေပးေနတယ္ဆိုတာကေတာ့ လံုး၀ေသခ်ာပါတယ္။

၀င္၀င္ျခင္းေနရာ - - - - -

၀င္၀င္ျခင္းေနရာ တနည္းအားျဖင့္ "decompression zone" လို႕ေခၚၾကတယ္။အဲ့ေနရာေလးကေစ်း၀ယ္သူေတြသင့္ဆုိင္ထဲ၀င္၀င္ခ်င္းပထမဆံုးထိေတြ႕ရမယ့္ ေနရာတစ္ခုပဲျဖစ္ပါတယ္္။ ပံုမွန္ဆိုရင္ေတာ့ ၅ ေပကေန ၁၅ ေပေလာက္ထိေနရာယူျပသထားလို႕ရေပမယ့္ သင့္ဆိုင္ရဲ႕အၾကီးအေသးေပၚလဲ မူတည္ပါေသးတယ္။ အဲ့ေနရာေလးဟာေစ်း၀ယ္သူေတြ ဆိုင္အျပင္ဘက္ကေန သင့္ဆိုင္အတြင္းထဲကို၀င္ေရာက္ဖို႕အတြက္ဆံုးျဖတ္ေပးမယ့္ ေပါင္းကူးတံတားေလးတစ္ခုလဲျဖစ္ပါတယ္။ေစ်း၀ယ္သူေတြဟာ သင့္ဆုိင္ရဲ႕ မီးအလင္းအေ၇ာင္ ၊ျပင္ဆင္မႈေတြ ၊ ျပသထားမႈေတြနဲ႕ ကာလာေတြရဲ႕ လိုက္ဖက္မႈေတြကိုၾကည့္ျပီး သင့္ဆိုင္ရဲ႕ တန္ဖိုးကို အကဲျဖတ္ေပးမယ့္ေနရာေလးတစ္ခုလဲ ျဖစ္ပါတယ္။အရင္ကဆို ၀င္၀င္လာခ်င္းေနရာမွာပဲ ပစၥည္းေတြကိုျပသထားေတာ့ ေစ်း၀ယ္သူေတာ္ေတာ္ မ်ားမ်ားဟာ အဲ့ပစၥည္းေတြကို
ေက်ာ္ျပီးဆိုင္အတြင္းကိုပဲ ၀င္သြားၾကတဲ့ အတြက္ျဖစ္ပါတယ္။

ျပီးေတာ့ ညာဘက္ကိုသြား - - - - -

North America မွာရွိတဲ့ လက္လီေစ်းကြက္ကေန သိရွိလာတဲ့
အခ်က္ကေတာ့၉၀ ရာခိုင္ႏႈန္းေသာ ေစ်း၀ယ္သူေတြဟာ
ဆုိင္ထဲကို၀င္လိုက္တာနဲ႕ သူတို႕ရဲ႕ေျခလွမ္းေတြကိုဆုိင္ရဲ႕
ညာဘက္ျခမ္းဆီကို မရည္ရြယ္ၾကဘဲနဲ႕  ဦးတည္ေနၾကတယ္
ဆိုတာပါပဲ။ ပထမဆံုးျမင္ရတဲ့နံရံကို "Power Wall" လို႕ေခၚၾကျပီး အဓိပၸါယ္ကေတာ့ သင့္ရဲ႕ အဓိက အေရးၾကီးဆံုး ဦးစားေပးခ်င္ဆံုးပစၥည္းေတြကို ျပသရမယ့္ေနရာပဲျဖစ္ပါတယ္။ ျပသတဲ့အခါမွာလဲ မိမိအထူးအာရံုစိုက္ေစခ်င္တဲ့ ဘယ္ပစၥည္းကိုျပမယ္ ျပီးေတာ့ ဘယ္လိုပံုစံေလး ျပလိုက္မယ္ဆိုတာကိုေတာ့ ၾကိဳတင္ျပင္ဆင္ထားဖုိ႕လိုလာပါတယ္။ဥပမာ ။ ပစၥည္းအသစ္ပဲျဖစ္ျဖစ္ ၊ ရာသီနဲ႕လိုက္ဖက္တဲ့ပစၥည္းပဲျဖစ္ျဖစ္ ၊အျမတ္မ်ားမ်ားရတဲ့ ပစၥည္းျဖစ္ျဖစ္ ဒါမွမဟုတ္ အ၀ယ္မ်ားတဲ့ပစၥည္းပဲျဖစ္ျဖစ္ ေစ်း၀ယ္သူရဲ႕ ၀ယ္ခ်င္စိိတ္ႏိွးဆြေပးဖို႕ နဲ႕ အာရံုစိုက္ခံရဖို႕အတြက္ Stories ပံုေလးေတြ ဒမွမဟုတ္ အက်ဥ္းခ်ဳန္းျပသတဲ့ ဒီဇိုင္းေလးေတြ နဲ႕ဆိုရင္ေတာ့ တကယ့္ကို အေကာင္းဆံုးျဖစ္သြားတာေပါ့။

သင့္ပစၥည္းေတြပိုေရာင္းရဖို႕ ဆိုင္ကိုဘယ္လိုျပင္ဆင္ၾကမလဲ (၂)

လမ္းေလ်ာက္ခိုင္းပါ . . . . . .

ဒါကေတာ့ သင့္ဆိုင္ရဲ႕ပံုစံအေနအထား အက်ဥ္းအက်ယ္ေပၚေတာ့မူတည္ပါတယ္။ခုနကအဆင့္ျဖစ္တဲ့ ေစ်း၀ယ္သူ ညာဘက္ေကြ႕လာျပီးရင္ေနာက္ထပ္လုပ္ရမွာက သင့္ဆုိင္ရဲ႕ ကုန္ပစၥည္းေတြကိုၾကည့္ဖို႕အတြက္ ေစ်း၀ယ္သူေလွ်ာက္လာဖို႕ လမ္းေၾကာင္းေတြ
ျပင္ဆင္ေပးရတာ့မွာျဖစ္ပါတယ္။ ဒီနည္းလမ္းေတြက ၀ယ္ယူႏႈန္းတိုးလာမယ္လို႕ အာမမခံႏုိင္ေပမယ့္လည္း လမ္းေၾကာင္းေလးေတြလုပ္ေပးထားတာဟာ ဆုိင္မွာလူမ်ားျပီး က်ပ္ေနတာကို
ေျပေလ်ာ့သြားေစမယ့္ နည္းတစ္ခုလဲျဖစ္ပါတယ္။

ဆုိင္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကေတာ့ ညာဘက္ျခမ္္းကေနပတ္လည္
လမ္းေၾကာင္းပံုစံနဲ႕ ေစ်း၀ယ္သူကို ေလွ်ာက္ေစျပီး ဆုိင္ေနာက္
ေရာက္သြားရင္ေတာ့ ေရွ႕ကိုပတ္္ျပီး ျပန္လည္ေလွ်ာက္ေစတဲ့
နည္းလမ္းကိုသံုးၾကပါတယ္။တစ္ခ်ိဳ႕က်ေတာ့လဲ လမ္းေၾကာင္းကို
ကြဲျပားတဲ့ပစၥည္းဒီဇိုင္းေလးေတြ ျပီးေတာ့ ၾကမ္းခင္းပံုစံေလးေတြနဲ႕ပဲအလြယ္တကူ ခြဲျခားထားၾကပါတယ္။ ၾကားဖူးတဲ့စကားပံုေလးအရဆိုေတာ့ "where the eyes go,the feet will follow" ေပါ့။

ေနာက္ထပ္သိထားရမွာကေတာ့ အဲ့သည့္နည္းလမ္းေလးေတြဟာေစ်း၀ယ္သူေတြကို ကိုယ္သြားေစခ်င္မယ့္ေနရာကို
 သြားေစဖို႕အတြက္လမ္းေၾကာင္းေတြကို မိမိစိတ္ၾကိဳက္
ဖန္တီးႏိုင္တာပါပဲ။ အဲဒီေတာ့ လမ္းေၾကာင္းရဲ႕အဆံုးမွာ
မ်က္စိပေဒသာရေစမည့္အျပင္အဆင္ေတြ ျပီးေတာ့
အာရံုဖမ္းစားႏုိင္မယ့္ ပစၥည္းေတြ ျပသထားႏိုင္တာေပါ့။

ေျခလွမ္းေတြေႏွးေနဖို႕လဲလိုေသးတယ္ . . . . . . .

သင့္ရဲ႕အခ်ိန္ေတြ၊ အားအင္ေတြ ထည့္သြင္းျပီးၾကိဳးစား
ရျခင္းရဲ႕လိုခ်င္တဲ့ ရလာဒ္ကေတာ့ သင့္ရဲ႕ကုန္ပစၥည္းေတြ
တစ္ခုမက်န္ေရာင္းထြက္ဖို႕ပဲျဖစ္ေလာက္ပါတယ္။
အဲဒီေတာ့ အေျခခံအားျဖင့္ ေစ်း၀ယ္သူေတြ ရပ္ေငးေနေစ
ဖို႕အတြက္ အမွတ္အသားေတြ ၊အထူးပစၥည္းေတြနဲ႕ ရာသီနဲ႕
လိုက္ဖက္တဲ့အရာေတြလဲ ျပသဖို႕လုိပါတယ္။ တကယ္လို႕
သင့္ဆုိင္က လမ္းေၾကာင္းေတြမဖန္တီးေပးႏုိင္ဘူးဆိုရင္ေတာင္မွ
ေစ်း၀ယ္သူမ်က္စိထဲမွာ လြယ္လြယ္ကူကူရွာႏိုင္ေအာင္
ပစၥည္းေတြကို သူ႕အုပ္စုနဲ႕သူထားထားဖို႕ကလဲ အေရးတၾကီး
ေတြးထားဖို႕လိုတဲ့ အခ်က္တစ္ခ်က္ပဲျဖစ္ပါတယ္။

သတိထားရမွာက အ၀ယ္မ်ားတဲ့ ပစၥည္းေတြကို မ်က္လံုးနဲ႕
တတန္းတည္းေနရာမွာျပသထားသင့္ျပီး အေရာင္းနည္းတဲ့ပစၥည္းေတြကိုေတာ့ ေအာက္မွာျဖစ္္ျဖစ္ ဒါမွမဟုတ္အေပၚဘက္မွာျဖစ္ျဖစ္ထားသင့္ပါတယ္။ အျမဲလာ၀ယ္တဲ့ ေစ်း၀ယ္သူေတြ
အျမင္ဆန္းသစ္မႈေတြ အျမဲျဖစ္ေနျပီး ေျခလွမ္းေတြေႏွးေနေအာင္အတြက္ တပတ္တခါေလာက္ေတာ့ အနည္းဆံုး ျပသမႈေတြ
ေျပာင္းလဲေပးဖို႕လိုပါတယ္။

Credit:  Global POS ´s Page

No comments: