▪️▪️▪️▪️▪️▪️
လူတုိင္းမေကာင္းသလို ၊ လူတိုင္းမဆိုးတဲ႔ အေျခအေနမွာ ကၽြန္မတို႕ပတ္၀န္းက်င္မွာ လူေပါင္းစံု ၊စိတ္အေျခ အေန ေပါင္းစံုနဲ႕ လူေတြ နဲ႕အတူတကြ ရွိေနရတာ ထူးဆန္းလြန္းတဲ႔ ကိစၥေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး ။ သင္႔ရဲ႕ လုပ္ငန္းခြင္ထဲမွာေကာ ၀န္ထမ္းေကာင္း ၊မန္ေနဂ်ာေကာင္း ၊ အလုုပ္ရွင္ေကာင္း ေတြ ၾကံဳေတြ႕ခဲ႔ရဖူးရသလို မေကာင္းတဲ႔ အလုပ္ရွင္လည္း ရွိဦးမွာပါ ၊ ေကာင္းတယ္ မေကာင္းတယ္ အသာထား လုပ္ႏိုင္သေလာက္ေတာ႔ လုပ္ေနၾကရတဲ႔ အေျခအေနကို ကၽြန္မတို႕ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ၾကံဳဖူးၾကမွာပါ ။
လုပ္ငန္းရွင္တစ္ေယာက္ကို သင္ဘယ္ေလာက္ေရြးခ်ယ္ခြင္႔ရွိမလဲ ? 🤔🤔
ေကာင္းမြန္တဲ႔ လုပ္ငန္းမ်ိဳးဆိုတာ သင္႔အတြက္ ဘယ္ေလာက္ထိ တိုးတတ္ေအာင္ ပံ႔ပိုးေပးႏိုင္သလဲ ဆိုတဲ႔ အခ်က္နဲ႕လည္း သက္ဆိုင္ပါတယ္ ။ လူေတြက ဘ၀ရပ္တည္ဖို႕ အလုပ္လုပ္ရတဲ႔အခါ အလုပ္ရွင္ကို ေရြးခ်ယ္ဖို႕ရာခက္ခဲပါတယ္ ။ ေရြးခ်ယ္ဖို႕ ရႏိုင္တဲ႔အေျခအေနမွာရွိေနရင္ေတာ႔ သင္႔အတြက္ စဥ္းစားစရာ ရွိေပမဲ႔ ေရြးခ်ယ္လို႕မရတဲ႔ အေျခအေနမွာေတာ႔ သင္ခဏ တျဖဳတ္ပဲျဖစ္ျဖစ္ ဆက္လက္လက္တြဲ လုပ္ကိုင္ေနရဦးမွာပါ ။ ဒီအေျခအေနကို မေရာက္ခင္ သင္႔အလုပ္ရွင္က အလုပ္ရွင္ေကာင္းျဖစ္ရဲ႕လား ၊ ဆိုးတဲ႔ အလုပ္ရွင္လား ဆိုတာကို ေလ႔လာႏိုင္ဖို႕ အခ်က္ အလက္ တစ္ခ်ိဳ႕ကို တင္ျပေပးပါရေစ…
🔹Your employer is focused on failures
မေအာင္ျမင္မႈေတြအေပၚမွာပဲ အာရံုစိုက္တတ္တဲ႔ အခါ သင္႔အတြက္ သင္ေအာင္ျမင္ ေအာင္ ေဆာင္ရြက္ခ်က္ ေတြက အေရးေပးမခံရတတ္ေတာ႔ပါဘူး ။သင္႔ ေအာင္ျမင္မႈေတြအတြက္ ေမ႔ေလ်ာ႔ထားတတ္ျပီး မေအာင္ျမင္မႈ အဆင္မေျပမႈေတြကိုသာ ျမင္ေတြ႕ တတ္သူဆိုရင္ေတာ႔ သင္စဥ္းစားရမယ္႔ အခ်က္ပါပဲ ။
🔹You do not get support
ျငင္းစရာမလုိတဲ႔ ဒုတိယ အခ်က္ကေတာ႔ ပံ႔ပိုးေဆာင္ရြက္မႈေတြမရတာ ၊ ဒီအခ်က္ကို ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ၾကံဳဖူးမွာပါ ၊ လုပ္ငန္းလုပ္ဖို႕တာ၀န္ေပးတယ္ လုပ္ပိုင္ခြင္႔နဲ႕ပံ႔ပိုးေပးမႈေတြ ပါမလာဘူး ၊ ဒီလိုအေျခအေန ေတြမွာမျဖစ္ျဖစ္ေအာင္ လုပ္ေဆာင္ေနရတဲ႔ အခက္အခဲေတြေၾကာင္႔ အဆင္မေျပတာေတြျဖစ္လာေတာ႔တာပါပဲ ၊ ဒီအေပၚမွာ အျပစ္ေျပာဆိုရင္း ပထမဆံုးအခ်က္ဆီကို ျပန္ေရာက္ သြားတတ္ပါတယ္ ။
🔹You don't get appreciation
၀န္ထမ္းဆိုတာ ၾကီးက်ယ္ျမင္႔ျမတ္တဲ႔ အခမ္းအနားေတြနဲ႕ မဟုတ္ပဲ ၊ ေက်းဇူးတင္ေၾကာင္းကို ရိုးရိုးေလး အလုပ္ရွင္ဆီက ရရင္ေတာင္ ေက်နပ္ေနၾကမဲ႔ သူေတြပါ ၊ သင္တို႕ရဲ ၾကိဳးစားမႈအတြက္သင္႔အလုပ္ရွင္ဆီက ခ်ီးက်ဴး ဂုဏ္ျပဳမႈ ျပီးခဲ႔တဲ႔ တစ္ႏွစ္အတြင္းမွာ ဘယ္ႏွစ္ခါ ရခဲ႔ဖူးသလဲ ဆုိတာ သင္ျပန္စဥ္းစားၾကည္႔ပါ ။
🔹He doesn't trust you
သင္႔ကုိ ယံုၾကည္မႈမရွိတဲ႔ သူဆီမွာ သင္အလုပ္ဆက္လုပ္ေနျခင္း အခြင္႔အလမ္းတံခါးကို ပိတ္ထား လိုက္ သလိုပါပဲ ၊ သင္႔ အလုပ္ရွင္ ယံုၾကည္မႈ ရေအာင္ေတာ႔ သင္ကိုယ္တုိင္ၾကိဳးစားဖို႕လိုပါတယ္္ ။ တကယ္လို႕ ၾကိဳးစားေအာင္ျမင္ပါရက္နဲ႕ သင္႔အေပၚမွာမယံုၾကည္တာ ၊ သံသယစိတ္ေတြ မ်ားေနတာေတြ က အျမဲရွိေနရင္ ေတာ႔ သင္႔အတြက္ အခက္အခဲရွိလာပါျပီ။
🔹You work in a mess
ရႈပ္ေထြးလြန္းတဲ႔ လုပ္ေဆာင္ခ်က္ ေတြ ၊ မ်ားျပားတဲ႔ ေခါင္းစဥ္ေတြ ေအာက္မွာ တစ္ေန႔တစ္မ်ိဳးမရိုးရေအာင္ လုပ္ေဆာင္ေနရတဲ႔ အတြက္ သင္႔အလုပ္ေတြ တအားမ်ားေနရင္ေတာ႔ အဆင္ေျပမွာမဟုတ္ပါဘူး ၊ တစ္ခါတစ္ေလ သင္႔အလုပ္ရွင္ဆီက ဆံုးျဖတ္ခ်က္မၾကာခဏ ေျပာင္းလဲတာ ၊ ခုတစ္မ်ိဳးေတာ္ၾကာတစ္မ်ိဳးျဖစ္ တာေတြ ၾကံဳဖူးမွာပါ ။ ဒီလို ရႈပ္ယွက္ခတ္ေနတဲ႔ လုပ္ငန္းေတြၾကား သင္ဘယ္ေလာက္ ေကာင္းမြန္စြာ အလုပ္လုပ္ကုိင္ႏိုင္မလဲ ဆိုတာကို စဥ္းစားၾကည္႔ပါ ။
🔹Your employer does not make decisions
ၾကံဳဖူးမွာပါ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ မခ်ေပးတတ္တဲ႔ လူၾကီးေတြနဲ႕ေပါ႕ ၊ ကိုယ္တိုင္လုပ္ရမလား ဆိုေတာ႔လည္း မဟုတ္ေသး ၊ ဒါဆို လုပ္ေဆာင္ရဖို႕အတြက္ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ ေပးဆိုေတာ႔လည္း အဲ႕လိုလည္းမဟုတ္ … ၀န္ထမ္းေတာ္ေတ္ာမ်ားမ်ားက မိမိတို႕လုပ္ငန္းအတြက္ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ ျပတ္သားတဲ႔ အလုပ္ရွင္မ်ိဳးကို ပိုအလိုရွိၾကပါတယ္ ၊ အဲ႔လို မဟုတ္ပဲ ေသေသခ်ာခ်ာမေျပာႏိုင္တဲ႔ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ေတြအတြက္ ကၽြန္မတို႕ဆီမွာ မေသခ်ာျခင္းေတြ ပဲ စံုပံုက်န္ေနရစ္မွာပါ ။
🔹Your employer gives over Promise
ေရရာေသခ်ာမႈမရွိတဲ႔ ကတိစကားေတြကို မေျပာမိေစဖို႕လိုပါတယ္၊လိုခ်င္ တဲဲ႔ ရလာဒ္တစ္ခုအတြက္ အလုပ္ရွင္က ၀န္ထမ္းေတြဆီက ကတိစကားေတြ ေျပာတတ္ၾကပါတယ္ ၊ ၀န္ထမ္းေတြကလည္း ၾကိဳးစားၾကသလို ၊အေကာင္အထည္ေဖာ္ဖို႕အတြက္လည္း အားတတ္သေရာ လုပ္ေဆာင္ၾကျပီးမွ တကယ္တမ္း ျဖစ္မလာတဲ႔ အေျခအေနေတြမွာ သင္႔ လုပ္ငန္းခြင္အတြင္းအဆင္မေျပတာေတြ ရွိလာတတ္ပါျပီ။ ဒါေၾကာင္႔ လုပ္ႏိုင္ သေလာက္ ၾကိဳးစားျပီး ခ်ီးျမင္႔အားေပးမႈ ျပဳျခင္းကသာ အေကာင္းဆံုးနည္းလမ္းျဖစ္ပါတယ္ ။
သင္က အလုပ္ရွင္တစ္ေယာက္ဆိုရင္ ဒီအခ်က္ေတြကို မျဖစ္ေအာင္ ၾကိဳးစားဖို႕လိုသလို ၊ သင္က ၀န္ထမ္းဆိုရင္လည္း ဒီလိုအေျခအေနမ်ိဳးမွာ ရုန္းထြက္ဖို႕ ၾကိဳးစားဖို႕လုိပါတယ္။ အားလံုးေတာ႔ မဟုတ္ရင္ ေတာင္ ကၽြန္မတို႕ ဆီမွာက ေတာ္ေတ္ာမ်ားမ်ားက တစ္ခ်က္ ၊ႏွစ္ခ်က္စီေတာ႔ ရွိေနတတ္ၾကပါတယ္ ။ ၀န္ထမ္းေကာင္းရင္ အလုပ္ရွင္အတြက္ အက်ိးေက်းဇူူး အမ်ားဆံုးျဖစ္မွာပါ ၊ ဒါေတြျပင္ဆင္ရင္း အေကာင္းဆံုးေလ်ာက္လွမ္းႏိုင္ဖို႕ ၾကိဳးစားရင္း အဖြဲ႕အစည္းအတြက္ အလုပ္ရွင္ေကာင္းမ်ား ျဖစ္ၾကပါေစ ….
မူလေရးသားတင္ဆက္သူ - ShweYee_GoldieKyaw
No comments:
Post a Comment