Wednesday, November 3, 2010

တစ္ေယာက္မ်က္ႏွာ တစ္ေယာက္ၾကည့္ကာ...

၂၀၁၀ ၿပည့္ႏွစ္၊ ႏို၀င္ဘာ လထုတ္ ေရႊအၿမဳေတ ဟာ အမွတ္စဥ္ အားၿဖင့္ ၂၅၂ ၿဖစ္တာေၾကာင့္ သက္တမ္း အားၿဖင့္ ၂၁ ႏွစ္ ၿပည့္ခဲ့ပါၿပီ။
တကယ္ေတာ့ ၁၉၈၉ ခုႏွစ္ ဇူလိုင္လက စတင္ ထုတ္ေ၀ခဲ့တဲ့ ေရႊအျမဳေတဟာ ၂၀၁၀ ၿပည့္ႏွစ္ ၊ ဇူလိုင္လ ကတည္းက ၂၁ ႏွစ္ ၿပည့္ရမွာပါ။ ဒါေပမယ့္ ထုတ္ေ၀စ ကာလမွာ "တင္ထုတ္" အၿဖစ္ထုတ္ေ၀ ခဲ့ရတာေၾကာင့္ တခ်ိဳ႔လေတြမွာ မထြက္ႏိုင္ဘဲ ေက်ာ္ခဲ့ရတဲ့ လေတြ ရွိပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ဇူလိုင္လအစား ႏို၀င္ဘာလမွသာ ၂၁ ႏွစ္ျပည့္ပါတယ္။ ၂၁ ႏွစ္ၿပည့္ အထူးထုတ္ အတြက္ မ်က္ႏွာဖံုးရွင္ တင္ဖို႔ စဥ္းစားၾကေတာ့ အခုတေလာ ပရိတ္သတ္မ်ား ၾကားမွာ ေရပန္းစားေနတဲ့ ေၿပတီဦးနဲ႔ အိၿႏၵာေက်ာ္ဇင္ကို မ်က္ႏွာဖံုး တင္မယ္လို႔ ဆံုးၿဖတ္ခဲ့ၾကပါတယ္။ သူတို႔ ႏွစ္ေယာက္ကို စကားကမ္းလွမ္း ေတာ့လည္း ရိုက္ေပးပါမယ္လို႔ ကတိၿပဳၾကပါတယ္။ ပုပၸားမွာ ဒါရိုက္တာ ညီညီထြန္းလြင္ ရိုက္ကူးတဲ့ ရုပ္ရွင္ကားၾကီး သြားေရာက္ ရိုက္ကူးၿပီးရင္ ရန္ကုန္မွာ ေၾကာ္ျငာႏွစ္ခု ရိုက္ဖို႔ ၿပန္လာရပါမယ္ ။ အဲဒီအခ်ိန္ က်ရင္ ရိုက္ပါလို႔ ဆိုခဲ့ၾကပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ပုပၸားမွာ ကားရိုက္ရင္း ရာသီဥတု အေၿခအေနက မိုးမ်ားေနတဲ့ အတြက္ ကန္႔သတ္ထားတဲ့ ရက္အတြင္းမွာ မၿပီးႏိုင္ ၿဖစ္ခဲ့ရပါတယ္။ ရုပ္ရွင္ကားၾကီး ၿဖစ္တဲ့အတြက္ အၿပီးသတ္ေအာင္ ရိုက္ကူး ေပးခ်င္တာေၾကာင့္ ရန္ကုန္က ေၾကာ္ၿငာ ရိုက္ရက္ေတြကို ဖ်က္ၿပီးရင္ ၿပင္ဦးလြင္မွာ စိန္ေဌး ဗီဒီယို ထုတ္လုပ္ေရး အတြက္ ဒါရိုက္တာ ေက်ာ္ေဇာလင္း နဲ႔ ဗီဒီယို ရို္က္ဖို႔ ရက္ခ်ိတ္ထားၿပီးသား ၿဖစ္ပါတယ္။ ေၾကာ္ၿငာရိုက္ဖ်က္ လိုက္တဲ့အတြက္ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္စလံုး ရန္ကုန္ကို ၿပန္ဆင္းမလာၾက ေတာ့ဘဲ ၿပင္ဦးလြင္ကို တိုက္ရုိက္ တက္သြား ၾကပါေတာ့တယ္။ မ်က္ႏွာဖံုး ရိုက္ဖို႔အတြက္ အခ်ိန္ကလည္း ၿပင္ဦးလြင္ကို လိုက္ၿပီး ရိုက္မွသာ ၿဖစ္ႏုိင္မွာမို႔ ၿပင္ဦးလြင္ကို ဓာတ္ပံုဥာဏ တို႔အဖြဲ႕နဲ႔ အတူ သြားေရာက္ ရိုက္ကူးၾကဖို႔ ဆံုးၿဖတ္ခဲ့ၾကပါတယ္။

စက္တင္ဘာလ ၂၄ ရက္ေန႔မွာ လင္းႏိုင္ဦးနဲ႔ ဥာဏတို႔ အဖြဲ႕က လိုင္းကားနဲ႔ ျပင္ဦးလြင္ကို ေတာက္ေလွ်ာက္ တက္ၾကပါတယ္။ ဦး၀င္းၿငိမ္းကေတာ့ စက္တင္ဘာလ ၂၅ ရက္ေန႔မွာ မႏၱေလးသို႔ ေလယာဥ္နဲ႔ လိုက္သြားၿပီး ၿပင္ဦးလြင္ကို ကားနဲ႔ တက္ခဲ့ပါတယ္။ နယ္ထြက္ၿပီး ကားရိုက္တယ္ ဆိုတာက ပါ၀င္ သရုပ္ေဆာင္ၾကတဲ့ ရုပ္ေဆာင္ေတြ စံုစံုညီညီ ေစာစာစီးစီးရိုက္ ႏိုင္ေအာင္ စီစဥ္တာ ၿဖစ္ပါတယ္။ ဒါကို ေရႊအၿမဳေတ အယ္ဒီတာ အဖြဲ႔က ထုတ္လုပ္သူ ကို၀င္းၾကည္ ၊ ဒါရိုက္တာ ေက်ာ္ေဇာလင္း တို႔ကို ေမတၱာ ရပ္ခံၿပီး ၂၅ ရက္ေန႔ ေန႔တစ္၀က္ ဓာတ္ပံုရိုက္ခြင့္ ေတာင္းခဲ့ၾကတာ ၿဖစ္ပါတယ္။ဓာတ္ပံု ရိုက္ကြင္းကို ေၿပတီဦးနဲ႔ အိၿႏၵာေက်ာ္ဇင္တို႔ တည္းေနၾကတဲ့ ၿပင္ဦးလြင္ၿမိဳ႔ ကန္ေတာ္ၾကီး အနီးက Kandawgyi Hill Resort မွာပဲ တည္းခဲ့ၾကပါတယ္။ ေၿပတီဦးနဲ႔ အိၿႏၵာေက်ာ္ဇင္ တို႔ကလည္း ေရႊအၿမဳေတ ပရိတ္သတ္မ်ား အတြက္ မဂၤလာ၀တ္စံု အၿပင္ တၿခား၀တ္စံု ႏွစ္စံုနဲ႔ပါ စိတ္ပါလက္ပါ ရိုက္ကူး ေပးခဲ့ၾကပါတယ္။

ရိုက္ကူးထားတဲ့ မဂၤလာ၀တ္စံု ကသူတို႔ တကယ္၀တ္မယ့္ ၀တ္စံု မဟုတ္ပါဘူး။ ဒါကိုေတာ့ ၾကိဳတင္ ေၿပာထားလိုပါတယ္။ ဓာတ္ပံုရုိက္ၿပီးခ်ိန္မွာ မြန္းလြဲ ၂နာရီ ေက်ာ္ေနပါၿပီ။ ေနာက္ထပ္ နာရီ၀က္ေလာက္ အခ်ိန္ေတာင္းၿပီး အင္တာဗ်ဴး ေမးၿဖစ္ခဲ့တာကို ေဖာ္ၿပေပးလိုက္ပါတယ္။ ၿမန္မာ့ ရုပ္ရွင္သမိုင္းကို ႏွစ္အစိတ္စီ ပိုင္းၿခားမယ္ ဆိုရင္ ပထမ ၂၅ ႏွစ္က ေငြရတုေပါ့။အဲဒီ ကာလအတြင္းမွာ အမ်ိဳးသား သရုပ္ေဆာင္မ်ားနဲ႔ အမ်ိဳးသမီး သရုပ္ေဆာင္မ်ား အိမ္ေထာင္ၿပဳခဲ့ၾကတာေတြ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ရွိပါတယ္။ ဥပမာ ေမၿမင့္နဲ႔ ညြန္႔ေမာင္ မ်ိဳးခ်စ္နဲ႔ ခင္အုန္းၿမင့္ ေက်ာ္၀င္းနဲ႔ တင္တင္မႈ ဖိုးပါၾကီးနဲ႔ ေမခ်စ္ ဦးၾကည္ေမာင္နဲ႔ ေဒၚေမႏြဲ႔ သိန္းေဇာ္နဲ႔ ေမလြင္ စသၿဖင့္ ရွိခဲ့ၾကပါတယ္။ ဒုတိယ ၂၅ ႏွစ္ၿဖစ္တဲ့ ေရႊရတုကာလ အတြင္းမွာလည္း အမ်ိဳးသား သရုပ္ေဆာင္မ်ားနဲ႔ အမ်ိဳးသမီး သရုပ္ေဆာင္မ်ား တို႔အိမ္ေထာင္ၿပဳခဲ့ ၾကတာ ေတြ႕ရၿပန္ပါတယ္။

ဥပမာ ေရႊဘနဲ႔ သင္းသင္းလဲ့၊ ေက်ာ္ေဆြနဲ႔ ခင္ယုေမ၊ ေက်ာ္ဟိန္းနဲ႔ စႏၵာ ၊ ၀င္းညြန္႔နဲ႔ ေဒစီေက်ာ္၀င္း ၊ သန္းထြဋ္နဲ႔ ၀ါ၀ါ၀င္းေရႊ စသၿဖင့္ ရွိခဲ့ၾကပါတယ္။ ေရႊရတု ကာလကို လြန္ေၿမာက္ၿပီး ရုပ္ရွင္ စိန္ရတုကာလ အတြင္းမွာေတာ့ အမ်ိဳးသား သရုပ္ေဆာင္မ်ားနဲ႔ အမ်ိဳးသမီး သရုပ္ေဆာင္မ်ား အိမ္ေထာင္ၿပဳၿခင္း မရွိၾကေတာ့ တာကိုေတြ႕ရၿပန္ပါတယ္။ ရုပ္ရွင္စိန္ရတု ကာလ လြန္ေၿမာက္ လာၿပီးတဲ့ ေနာက္မွာ အမ်ိဳးသမီး သရုပ္ေဆာင္မ်ားက အိမ္ေထာင္ဖက္ေရြးခ်ယ္ရာ မွာ အရပ္သား စီးပြားေရး လုပ္ငန္းရွင္မ်ား ေရြး၊ အၿခား အႏုပညာ ရွင္မ်ား ေရြးခ်ယ္ၾကသလို အမ်ိဳးသား သရုပ္ေဆာင္ မ်ားကလည္း အမ်ိဳးသမီး သရုပ္ေဆာင္မ်ားကို အိမ္ေထာင္ဖက္ အၿဖစ္ မေရြး ခ်ယ္ၾကေတာ့ဘဲ ျပင္ပ အရပ္သူမ်ားကို ေရြးခ်ယ္ လာၾကပါတယ္။၂၀၁၀ ႏွစ္၀က္ေက်ာ္ေက်ာ္ အခ်ိန္မွာ ေၿပတီဦးနဲ႔ အိၿႏၵာေက်ာ္ဇင္တို႔ ေမတၱာ သက္၀င္ေနၾကၿပီ ဆိုတဲ့ သတင္းမ်ား ပ်ံ႔လြင့္ လာပါတယ္။

အပ်ိဳ၊ လူပ်ိဳ သရုပ္ေဆာင္ခ်င္း ေမတၱာ သက္၀င္ၿခင္းကို စိတ္၀င္ စားၾကတာ မွန္ေပမယ့္ ေရွ႕မွာ ၾကံဳခဲ့ၾကဖူးတဲ့ အတြဲမ်ားက ဇာတ္သိမ္းမွာ လြဲခဲ့ၾကတာေၾကာင့္ သူတို႔ ႏွစ္ေယာက္ေရာ တကယ္အိမ္ေထာင္ ၿပဳၿဖစ္ၾကမလားလို႔ ပရိတ္သတ္မ်ားက စိတ္၀င္ စားၾကပါတယ္။ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္က ေနာက္တစ္ဆင့္ တက္လာပါတယ္။ ၂၀၁၁ ႏွစ္ဆန္းခ်ိန္မွာ အိမ္ေထာင္ၿပဳ ၾကေတာ့မယ္လို႔ သတင္းမ်ား ပ်ံ႔လြင့္လာတဲ့ အတြက္ သူတို႔ေမတၱာ ဇာတ္လမ္းက ခိုင္မာသြားၿပီ လို႔ယံုၾကည္ရပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္လည္း ေရႊအၿမဳေတ အယ္ဒီတာ အဖြဲ႔က ေၿပတီဦးနဲ႔ အိၿႏၵာေက်ာ္ဇင္တို႔ ႏွစ္ေယာက္ကို တစ္ၿပိဳင္တည္း ေတြ႔ဆံု ေမးၿမန္းၿခင္ းၿပဳခဲ့တာပါ။

ပထမဆံုး ေမးၿမန္းၿဖစ္တဲ့ ေမးခြန္းက ႏွစ္ေယာက္စလံုးက သရုပ္ေဆာင္ ၿဖစ္ေနတဲ့ အတြက္ အျခား သရုပ္ေဆာင္မ်ားနဲ႔ တြဲဖက္ သရုပ္ေဆာင္တဲ့ အခါ မွာ မိမိ ဇနီး ၊ခင္ပြန္းအေပၚ သ၀န္တိုမႈ ရွိႏိုင္ပါသလား ဆိုတဲ့ ေမးခြန္းၿဖစ္ပါတယ္။
တီ။ ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ႏွစ္ေယာက္ၾကားမွာ.....

တီ+ဇင္။ ။ အဲဒါမ်ိဳးက ဘာမွကို မရွိဘူး။

ဇင္။ ။ သမီးတို႔ ႏွစ္ေယာက္စလံုးက ဒီလုပ္ငန္းကို လုပ္ေနတဲ့ သူေတြ ၿဖစ္တဲ့အတြက္ အဲဒါမ်ိဳး မၿဖစ္ႏိုင္ပါဘူး။အကယ္၍ ဦး ေမးသလိုမ်ိဳး စိတ္ခံစားမႈ ဆိုတာက အၿပင္က လူဆိုရင္ေတာ့ ၿဖစ္ေကာင္း ၿဖစ္ႏိုင္ပါလိမ့္မယ္။ ေတာ္ေတာ္လည္း ညိွယူရမယ့္ ကိစၥ ၿဖစ္ပါလိမ့္မယ္။ သမီးတို႔ ႏွစ္ေယာက္စလံုးက ဒီလုပ္ငန္းခြင္ထဲက ျဖစ္တဲ့အတြက္ တျခား တစ္ေယာက္နဲ႔ တြဲျခင္းဟာ အလုပ္လုပ္ေနတာ ဆိုတာ သိေနတဲ့ အတြက္ အဲဒီလို ခံစားခ်က္ ရွိမွာမဟုတ္ပါဘူး။ သူဘယ္မင္းသမီးနဲ႔ပဲ တြဲတြဲ ေၾသာ္... သူ အလုပ္ လုပ္ေနတာပဲလို႔ စဥ္းစားလို႔ ရသလို သူ႔ဘက္ကလည္း ဘယ္မင္းသားနဲ႔ပဲ တြဲတြဲ အလုပ္လုပ္ ေနတာပဲ ဆိုတာ နားလည္မႈ ရွိမွာပါ။

တီ။ ။ အဲဒီ အပိုင္းနဲ႔ ပတ္သက္လို႔ကေတာ့ ကြၽန္ေတာ္တို႔ ႏွစ္ေယာက္မွာ ဘာမွ မရွိမွာ ေသခ်ာတယ္။ ဇာတ္လမ္းနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီးေတာ့ တိုင္ပင္တာမ်ဳိးေတာ့ ရွိပါတယ္။ ဥပမာ ဘယ္ဇာတ္လမ္းမ်ဳိးေတာ့ မ႐ိုက္သင့္ဘူး ဘယ္ဇာတ္လမ္းမ်ဳိးေတာ့ ႐ိုက္သင့္တယ္ တိုင္ပင္တာေလာက္ပဲ ရွိပါတယ္။ ဇာတ္အေပၚမွာ အေကာင္း၊ အဆိုး တိုင္ပင္တာပဲ ရွိပါတယ္။
က်န္တာကေတာ့ ဘာမွ မရွိပါဘူး။

႐ုပ္ရွင္ မင္းသားႀကီး တစ္ေယာက္နဲ႔ အိမ္ေထာင္ျပဳခဲ့ဖူးတဲ့ မင္းသမီးႀကီး တစ္ေယာက္ကေတာ့ ေျပာခဲ့ဖူးတယ္။ သူ႔ခင္ပြန္းသည္ မင္းသားက တျခား ဘယ္မင္းသားနဲ႔မွ တြဲခြင့္ မေပးတာေၾကာင့္ သူ႔အေနနဲ႔ အႏုပညာ ပိုင္းမွာ အမ်ားႀကီး ဆံုး႐ႈံးခဲ့ဖူး တယ္လို႔ ေျပာဖူးတယ္။ ေျပတီဦး အေနနဲ႔ေရာ အိႁႏၵာ ေက်ာ္ဇင္ကို ဘယ္မင္းသားနဲ႔ မွ မတြဲရဘူးလို႔ ခ်ဳပ္ခ်ယ္မႈ ရွိႏိုင္သလား။

တီ။ ။ မရွိပါဘူး။ ေစာေစာက ေျပာခဲ့သလိုပါပဲ။ ကြၽန္ေတာ္တို႔ ႏွစ္ေယာက္စလံုး တစ္ေယာက္ကို တစ္ေယာက္ နားလည္မႈ ရွိပါတယ္။

ေလာေလာဆယ္မွာေတာ့ ဒီႏွစ္ေယာက္ အတြဲကို ပရိသတ္ စိတ္၀င္စားတဲ့ အတြက္ ႏွစ္ေယာက္တြဲ ဇာတ္ေတြ လာမွာပဲ။ အရွည္မွာ က်ေတာ့ေရာ ဒီလိုပဲ ႏွစ္ေယာက္ တြဲဇာတ္ေတြကိုပဲ လက္ခံသြား မွာလား။

ဇင္။ ။ သမီးက အဲဒါကိုေတာ့ နည္းနည္း စဥ္းစားတယ္။ အျပင္မွာလည္း ႏွစ္ေယာက္ တြဲျဖစ္တဲ့အတြက္ အဲဒီလိုႏွစ္ ေယာက္တြဲ ဇာတ္ေတြခ်ည္းပဲ ႐ိုက္မယ္ဆိုရင္ ပရိသတ္ အျမင္အေနနဲ႔ သိပ္ၿပီး မထူး ဆန္းသလို ျဖစ္သြားမွာစိုးလို႔ နည္းနည္းေလးေတာ့ အဲဒါကို ခ်ိန္ရမယ္ ထင္တယ္။

တီ။ ။ ကြၽန္ေတာ့္ အျမင္ကေတာ့ အိမ္ေထာင္ေရး ဇာတ္လိုမ်ဳိး ဆိုရင္ေတာ့ ႏွစ္ေယာက္ တြဲ႐ိုက္သင့္တယ္ ထင္တယ္။ ဥပမာ ဇာတ္လမ္းစကတည္း က ကြၽန္ေတာ္တို႔ ႏွစ္ေယာက္က လင္မယား ျဖစ္ၿပီးသား ဇာတ္မ်ဳိးေပါ့။ အိမ္ေထာင္ေရး အျမင္၊ အိမ္ေထာင္ေရး ပဋိပကၡစတဲ့ အိမ္ေထာင္ေရးနဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ ပညာေပး ဇာတ္မ်ဳိးကို ဆိုရင္ ႐ိုက္သင့္တယ္ ထင္တယ္။ အခ ု႐ိုက္ေနတဲ့ အပ်ဳိ၊ လူပ်ဳိ ဇာတ္မ်ဳိး၊ မင္းသားက မင္းသမီးကို လိုက္ၿပီး ခ်စ္ေရး ဆိုရတာမ်ဳိး၊ အတင္းလိုက္စကား ေျပာ တာမ်ဳိး ဇာတ္ေတြေတာ့ မ႐ိုက္သင့္ေတာ့ဘူးေပါ့။

ဇင္။ ။ အဲဒီလိုမ်ဳိးကေတာ့ ေနာက္ပိုင္းမွာ ပိုၿပီးသင့္ေတာ္ တဲ့ဇာတ္ေတြ ျဖစ္မယ္ထင္တယ္။

တီ။ ။ ေလာေလာဆယ္မွာ ေတာ့ သမီး ရည္းစားဇာတ္ ကားေတြက ႐ိုက္ျဖစ္ ေနဦးမွာပဲ။ ဒီႏွစ္ကုန္ေလာက္အထိ ေပါ့။ ၿပီးေတာ့ ကြၽန္ေတာ္တို႔ အေနနဲ႔က ကြၽန္ေတာ္တို႔ ႐ိုက္ထားတဲ့ ကားေတြ ဘယ္အခ်ိန္ ေလာက္မွာ ဘယ္ကားေတြ ထြက္မယ္ဆိုတာ ခ်ိန္ႏိုင္တာ ဆိုေတာ့ ေနာက္ပိုင္းမွာ ဇာတ္ လက္ခံတာ ေျပာင္းသြားမွာေပါ့။

သမီးက ႐ုပ္ရွင္ ေလာကကို ေျပတီဦးထက္ ေစာၿပီး ေရာက္ခဲ့တဲ့ သူဆိုေတာ့ သူ႔ ထက္အရင္ မင္းသားေပါင္း မ်ားစြာနဲ႔ တြဲဖူးတယ္။ ေျပတီဦးကလည္း မင္းသမီး ေပါင္းမ်ားစြာနဲ႔ တြဲဖူးတယ္။ ဒီေတာ့... တျခားမင္းသား ေတြထက္ ေျပတီဦးက ဘာ ထူးျခားသလဲ။ တျခားမင္း သမီးေတြထက္ အိႁႏၵာေက်ာ္ ဇင္က ဘာထူးျခားလို႔ ခ်စ္ သြားခဲ့တာလဲ။

တီ။ ။ အဲဒီလိုေတာ့ ဘာထူး ျခားတာရယ္လို႔ တိတိက်က် ေျပာလို႔မရဘူး ထင္တယ္။ ထူးျခားတာ ေျပာပါ ဆိုရင္ အခ်စ္ပဲ ျဖစ္မယ္ထင္တယ္။ ဒါေၾကာင့္ လက္တြဲ ျဖစ္တာပါ။

သမီးက ေျပာပါဦး။

ဇင္။ ။ အဓိက ေျပာမယ္ ဆိုရင္ေတာ့ အခ်စ္ပဲေပါ့။ ေနာက္တစ္ခုက လက္တြဲေဖာ္ အျဖစ္ ဆံုးျဖတ္ဖို႔ က်ေတာ့ ဦး ေႏွာက္နဲ႔ စဥ္းစားတယ္။ အဲဒီလို စဥ္းစားတဲ့ အခါမွာလည္း သူသည္ လက္တြဲသင့္တဲ့သူ တစ္ေယာက္ျဖစ္တယ္။ ဒါ ေၾကာင့္ ဦးေႏွာက္နဲ႔ေရာ ႏွလံုးသားနဲ႔ပါ စဥ္းစား ဆံုးျဖတ္ၿပီးမွ လက္တြဲေဖာ္ ျဖစ္လာခဲ့တာ ပါ။ သမီးထင္တယ္၊ လက္တြဲျဖစ္ဖို႔ရာ နဖူးစာကိုက ပါလာလို႔ ျဖစ္မယ္ ထင္ပါတယ္။

ဘယ္လိုဖူးစာလဲ။

ဘယ္လိုလဲ ဆိုေတာ့ ခုနက ေျပာသလို ႏွလံုးသားနဲ႔ပဲ စဥ္းစားစဥ္းစား၊ ဦးေႏွာက္နဲ႔ပဲ စဥ္းစားစဥ္းစား သူသည္ သမီးအတြက္ လက္တြဲသင့္တဲ့ သူ ျဖစ္ေနလို႔ပဲ။ အဲဒါသည္ အခ်စ္ေၾကာင့္လို႔လည္း ေျပာႏိုင္ပါတယ္။

ေျပတီဦးက အိႁႏၵာေက်ာ္ ဇင္ကို ဘယ္ကား ႐ိုက္တုန္းက စၿပီး စိတ္၀င္စားခဲ့သလဲ။ အိႁႏၵာေက်ာ္ဇင္ကေရာ ဘယ္ ကားမွာ စၿပီး ေျပတီဦးကို စိတ္၀င္စား သြားတာလဲ။

တီ။ ။ အဲဒီလိုေတာ့ အတိအက် ေျပာလို႔ မရဘူး ထင္တယ္။ အလုပ္ေတြေတာ့ လုပ္ေနၾကတာပဲ။ ဘယ္အခ်ိန္မွာ စိတ္၀င္စားသြားတယ္ ဆိုတာ သတိ မထားမိဘူး။သတိထား မိတဲ့ အခ်ိန္မွာ ခ်စ္သြားၿပီ။

ဟုတ္ပါၿပီ။ ဘယ္အခ်ိန္မွာ သတိထားမိတာလဲ။ ဘယ္ကား႐ိုက္တုန္းကလဲ။

တီ။ ။ အဲဒီလိုေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ အတိအက် မေျပာတတ္ ဘူး။ မွတ္မိတာကေတာ့ ကြၽန္ေတာ္တို႔ ႏွစ္ေယာက္စလံုး အခုလိုပဲ ျပင္ဦးလြင္မွာ ရွိေနတဲ့ အခ်ိန္ စၿပီး ခ်စ္သြားမိတယ္ ထင္တယ္။

သမီး ေျပာပါဦး။

ဇင္။ ။ သူ အတိအက် မေျပာရင္ သမီးလည္း မေျပာဘူး။

တီ။ ။ ကားက ကိုယ္ အတိအက် မသိလို႔ပါ။

ႏွစ္ေယာက္တြဲ႐ိုက္တဲ့ ကား မဟုတ္ဘူးလား။

တီ။ ။ မဟုတ္ဘူး ထင္တယ္။ ျပင္ဦးလြင္မွာ သူက သတ္သတ္၊ ကြၽန္ေတာ္က သတ္သတ္ တစ္ကားစီ႐ိုက္ ေနၾကတဲ့အခ်ိန္ ျဖစ္မယ္ထင္ တယ္။

သမီးကို ေျပတီဦးက ခ်စ္စကား ေျပာေတာ့ ဘယ္လို ေျပာတာလဲ။ ႏွစ္ေယာက္ခ်င္း ေျပာတာလား။ တယ္လီဖုန္းနဲ႔ ေျပာတာလား။ ဇာတ္၀င္ခန္း ထဲမွာ ေရာၿပီး ေျပာတာလား။

ဇင္။ ။ သူက တိတိက်က် မေျပာေပမယ့္ သမီးကေတာ့ ေျပာမွာပဲ။

တီ။ ။ ေျပာေလ ရပါတယ္။

ဇင္။ ။ သူ သမီးကိုေျပာဖူး တာကေတာ့ ဒါ႐ိုက္တာကို ေဇာ္(အ႐ုဏ္ဦး)႐ိုက္တဲ့ အပ်ဳိ ေလးရဲ႕ေကာင္းဘြိဳင္ ဗီဒီယို ကား ဇာတ္၀င္ခန္း ပေလး ဘက္႐ိုက္တဲ့ အခ်ိန္ သမီးကို သူ စိတ္၀င္စားသြားတာတဲ့။

တီ။ ။ ေၾသာ္... အဲဒါကို ေမးတာလား။ ကိုယ္က ေမးခြန္းကို သေဘာမေပါက္ လိုက္လို႔ပါ။ ဟုတ္တယ္၊ အဲဒီ ဇာတ္၀င္ခန္းက ညခန္းေပါ့။ မီးပံု တစ္ခုနားမွာ ကြၽန္ေတာ္က ဂစ္တာတီးၿပီး သူ႔ကိုၾကည့္တဲ့ အခန္းေပါ့။

ဇင္။ ။Romantic ေပါ့ ဦး ရယ္။

တီ။ ။ လသာသာေအာက္မွာ သူက အရမ္း လွေနတယ္။ အဲဒီမွာ ေၾကြသြားတာပဲ။

သမီးက ေျပာပါဦး။

ဇင္။ ။ သမီးကလည္း အဲဒီ ဇာတ္၀င္ခန္းမွာ သူ႔မ်က္လံုးေတြကို ၾကည့္လိုက္ေတာ့ သူ႔ကို စိတ္၀င္စားသြားတယ္။ သူ႔မ်က္လံုးေတြရဲ႕ ပါ၀ါကို စိတ္၀င္ စားသြားတယ္ ထင္တာပဲ။

ဒီေတာ့ ေျပတီဦးက သမီးကို ခ်စ္စကား ဘယ္လို ေျပာတာလဲ။

ဇင္။ ။ သူက တယ္လီဖုန္းနဲ႔ ေျပာတာ။

ယံုလိုက္တာပဲလား။

ဇင္။ ။ သူက ေတာ္ကီ ေကာင္းတယ္ ဦးရဲ႕။ ခ်ဳပ္တာလည္း ကြၽမ္းတယ္။

တကယ္ေတာ့ ေျပတီဦးနဲ႔ အိႁႏၵာေက်ာ္ဇင္တို႔က ဒီအင္တာဗ်ဴးကိုလည္း ႏို၀င္ ဘာလမွာ မထည့္ေစခ်င္ ေသးပါဘူး။ သူတို႔မဂၤလာ ရက္နဲ႔ ေ၀းေနေသးတဲ့ အတြက္ ျဖစ္ပါတယ္။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ေရႊအျမဳေတ ပရိသတ္မ်ား အတြက္ သိသင့္သေလာက္ကို ဦးဦးဖ်ားဖ်ား ေျပာျပေပးတဲ့ အတြက္ ေျပတီဦးနဲ႔ အိႁႏၵာ ေက်ာ္ဇင္တို႔ကို လိႈက္လိႈက္ လွဲလွဲ ေက်းဇူးတင္ေၾကာင္း မွတ္တမ္း ေဖာ္ျပပါရေစ။

ျပင္ဦးလြင္ အထိ လိုက္ပါၿပီး ေမတၱာနဲ႔ ဓာတ္ပံု႐ိုက္ ကူးေပးခဲ့တဲ့ ကိုဥာဏနဲ႔ ဇနီး မပုလဲတို႔ အဖြဲ႕၊ ရွားပါးအခ်ိန္ မ်ားထဲက ေန႔၀က္ေက်ာ္ေက်ာ္ အခ်ိန္ ေပးခဲ့တဲ့ ဒါ႐ိုက္တာ ေက်ာ္ေဇာလင္းနဲ႔ ထုတ္လုပ္ သူ ကို၀င္းၾကည္(စိန္ေဌး)၊ မဂၤလာ ၀တ္စံုမ်ား စီစဥ္ေပးတဲ့ ခင္စန္း၀င္း၊ မိတ္ကပ္လိမ္း ျခယ္ေပးတဲ့ ေမသန္း တို႔ကိုလည္း အထူး ေက်းဇူးတင္ ရွိပါေၾကာင္း မွတ္တမ္းတင္လိုက္ပါတယ္။ ဓာတ္ပံု ႐ိုက္ကြင္းၿပီးလို႔ ကြၽန္ေတာ္တို႔ ေန႔လယ္စာ စားတဲ့ အခ်ိန္မွာ ညေန ၃ နာရီထိုးေနပါၿပီ။ ဒါ႐ိုက္တာ ေက်ာ္ေဇာလင္း ႐ိုက္ကြင္း ရွိရာကို လိုက္သြားၾကတဲ့ အခ်ိန္မွာ တစ္ေယာက္မ်က္ႏွာ တစ္ေယာက္ၾကည့္ၿပီး ၾကည္ႏူးေနၾကတဲ့ ခ်စ္သူ ႏွစ္ဦးကို ေတြ႕ရတာေၾကာင့္ ဒီလ မ်က္ႏွာဖံုး ေဆာင္းပါးကိုလည္း "တစ္ေယာက္မ်က္ႏွာ တစ္ေယာက္ၾကည့္ကာ"လို႔ပဲ ေခါင္းစဥ္တပ္ ေဖာ္ျပ ေပးလိုက္ပါတယ္။

အယ္ဒီတာအဖြဲ႕
(ေရႊအျမဳေတ မဂၢဇင္း၊ ႏို၀င္ဘာလ ၂၀၁၀)

No comments: