Friday, November 27, 2009

Come to the right way!

အမွန္လမ္းသို႔လွမ္းခဲ့ပါ
'ေဟး....ကို၀င္း၊ ဘာေတြလုပ္ေနလဲဗ်'
'ကိုလင္းပါလား၊ ဒီေန႔အလုပ္အားရက္ဆိုေတာ့ ထံုးစံအတိုင္း ဂ်ာနယ္ေတြ၊ မဂၢဇင္းေတြ တ၀ၾကီးထိုင္ဖတ္ေနတာဗ်ိဳ႕၊ ကဲလာ....ထိုင္ဗ်ာ'
'မဂၢဇင္းဆိုလို႔ ေျပာရဦးမယ္၊ ခင္ဗ်ားလည္း သတိထားမိမွာပါ။ အရင္က ရသစာေပေကာင္းေကာင္းေတြ အဓိကထားေဖာ္ျပေလ့ရွိတဲ့ မဂၢဇင္းၾကီးေတြမွာ အခုဆိုရင္ ဂႏၶာရီေဆာင္းပါး၊ ဂႏၶာရီ၀တၳဳဆိုတာေတြက အေတာ့္ကို ေနရာယူလာၾကသဗ်'
'ဟုတ္ပါ့ဗ်ာ၊ သူတို႔ကိုးစားရာ အဘ ဆိုတဲ့ပုဂၢိဳလ္ၾကီးကလည္း မဂၢဇင္းစာမ်က္ႏွာေတြေပၚမွာ မရွိမျဖစ္စူပါစတားၾကီး ကိုျဖစ္လို႔ပဲ'
"ဒီၾကားထဲ သူသက္ရွိထင္ရွားရွိစဥ္ကတည္းက တပည့္ခံခဲ့သူေတြပါလို႔ ေျပာတဲ့သူအခ်င္းခ်င္းၾကားမွာ 'အဘ' ကဆံရွည္ထားတယ္၊ 'အဘ' က ကတံုးဆံေတာက္နဲ႔ပဲ တစ္သက္လံုးေနသြားခဲ့တယ္နဲ႕ မဂၢဇင္းေတြ၊ ဂ်ာနယ္ေတြထဲကေန ျငင္းခံုေနၾကေသးသဗ်"
'လူပုဂၢိဳလ္ေတြက စာေပပရိယတၲိ နားမလည္လို႔ဆိုရင္ထားပါေတာ့။ သာသနာ့၀န္ထမ္းတစ္ခ်ိဳ႕ကေတာင္ အဲဒီဂႏၶာရီ 'အဘ' ဓာတ္နဲ႕ ကမၻာပတ္ျပီး သာသနာျပဳေနပါတယ္လို႔ ထုတ္ေဖာ္ေျပာဆိုတာေတြဖတ္ရေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ျဖင့္ အေတာ္အံ့ၾသမိတယ္ဗ်ာ'
'ခင္ဗ်ားေျပာတဲ့ေဆာင္းပါးကို ကြၽန္ေတာ္လည္း ဖတ္လိုက္ရပါသဗ်ာ။ ဒီပုဂၢိဳလ္က 'အဘ' ဆိုတဲ့ လူ၀တ္ေၾကာင္ ဂႏၶာရီဆရာၾကီးကို ဘယ္ေလာက္အထိ ဆရာတင္သလဲဆိုရင္ စီးကရက္ေတာင္ 'အဘ' ၾကိဳက္တဲ့ ငါးသံုးလံုးကိုမွ ေသာက္သတဲ့ေလ။ ဒီအေၾကာင္းသာ ငါးသံုးလံုးစီးကရက္ ေၾကာ္ျငာတဲ့လူေတြသိသြားရင္ 'အဘ' ငါးသံုးလံုးစီးကရက္ ခဲေနတဲ့ပံုနဲ႕မ်ား ေၾကာ္ျငာၾကဦးမလားမသိဘူး'
'ဟား ဟား ဟား၊ ကိုလင္းကလည္းေျပာေရာ့မယ္။ အဲဒီပုဂၢိဳလ္က အဘကိုသာမဟုတ္ဘူးဗ်၊ မဟာယာနဗုဒၶဘာသာ၀င္ေတြ ကိုးကြယ္တဲ့ ကြမ္ယင္မယ္ေတာ္ရုပ္တုကိုပါ သူ႔ရဲ႕သာသနိကအေဆာက္အအံုထဲမွာ တခမ္းတနား ပူေဇာ္ထားေၾကာင္း ေရးထားေသးတယ္။ ေထရ၀ါဒ ဗုဒၶဘာသာ ရႈေထာင့္ကၾကည့္ရင္ ဘယ္လိုမွ ယုတၲိယုတၲာမရွိ၊ ကိုးကြယ္ရာစာရင္းလည္းမ၀င္တဲ့ ကြမ္ယင္ကို ေထရ၀ါဒသာသနာ့၀န္ထမ္း တစ္ဦးက ကိုးကြယ္ထားတာကေတာ့ အျမင္မေတာ္ဘူးလို႔ထင္ပါတယ္ဗ်ာ။ သာသနာေတာ္ရဲ႕ ေရွ႕ေရးကိုေတြးျပီး ရင္ေလးမိတာလည္း အမွန္ပဲ'
'ခင္ဗ်ားက ဒီေလာက္ပဲ ဖတ္ရေသးတာကိုး၊ ဟိုေဗဒင္နကၡတ္ေဆးျမီးတိုမဂၢဇင္း တစ္ခုထဲမွာေဖာ္ျပထားတဲ့ အဘရဲ႕ သာသနာျပဳနည္း ကိုေရာ ဖတ္ျပီးျပီလား'
'မဖတ္ရေသးပါဘူးဗ်ာ၊ လုပ္စမ္းပါအံုး၊ အဲဒီ အဘရဲ႕ သာသနာျပဳနည္းေလး'
"ဂႏၶာရီ 'အဘ' ရဲ႕ လမ္းညႊန္ခ်က္အတိုင္း သာသနာျပဳေနပါတယ္ဆိုတဲ့ လူ၀တ္ေၾကာင္ပုဂၢိဳလ္တစ္ဦးရဲ႕ ဖြင့္ဟ၀န္ခံခ်က္ဆိုပါေတာ့ဗ်ာ။ သူဟာ အစကေတာ့ 'အဘ' ခိုင္းတဲ့အတိုင္း သာသနာျပဳလုပ္ငန္းေတြလုပ္ခဲ့ပံု၊ ေနာက္မလုပ္ခ်င္ေတာ့လို႔ ျငင္းဆိုလိုက္တဲ့အခါမွာ 'အဘ' က သူ႕ကိုျပစ္ဒဏ္ခတ္ပုံေတြ ေရးထားသဗ်'
''ေထရ၀ါဒဗုဒၶသာသနာေတာ္မွာျဖင့္ လူကိုျပစ္ဒဏ္ခတ္ျပီး သာသနာျပဳတယ္လို႔မရွိရပါလားဗ်ာ။ ကဲဆက္ပါအံုး၊ သူ႕ကို သာသနာဆက္ မျပဳ လို႔ 'အဘ' ကဘယ္လိုျပစ္ဒဏ္ ခတ္လိုက္သတဲ့တံုး''
'ေၾကာက္စရာပဲကို၀င္းေရ၊ 'အဘ'က သူခိုင္းတဲ့အတိုင္းမလိုက္နာရေကာင္းလားဆိုျပီး အဲဒီပုဂၢိဳလ္ကို ကိုယ္ပ်က္ေအာင္ လုပ္လိုက္သတဲ့ ဗ်ာ၊ ဘာေဆးနဲ႕ကုကု မေပ်ာက္တဲ့အဆံုး အဘေျပာတဲ့အတိုင္းျပန္ျပီး သာသနာျပဳလုပ္ငန္းေတြ လုပ္ပါေတာ့မယ္ဆိုမွ အဲဒီကိုယ္ပ်က္ ေရာဂါ ေပ်ာက္ကင္းသြားသတဲ့ဗ်ာ'
'ဒါကေတာ့ ကမၻာေပၚမွာ ယဥ္ေက်းတဲ့ ဘယ္ဘာသာတရားမွာမွ မက်င့္သံုးတဲ့ သာသနာျပဳနည္းကို ဂႏၶာရီ အဘက က်င့္သံုးလိုက္တာပဲ။ ဒီနည္းသံုးျပီး ဗုဒၶသာသနာျပဳေနပါတယ္ဆိုတာကျဖင့္ ဗုဒၶသာသနာေတာ္ကို အၾကီးအက်ယ္ေစာ္ကားလိုက္တာပဲဗ်။ အႏူးညံ့ဆံုး၊ အသိမ္ ေမြ႕ဆံုး၊ေမတၲာတရားကိုေရွးအရႈဆံုး ဘာသာတရားရယ္လို႔ အသိအမွတ္ျပဳခံထားရတဲ့ ဗုဒၶသာသနာေတာ္ထဲမွာ ဒီလိုသာသနာျပဳနည္းမ်ိဳး ရွိေနတယ္ဆိုရင္ ကမၻာ႔အလယ္မွာ ဘယ္ေလာက္ရွက္စရာ ေကာင္းလိုက္မလဲဗ်ာ'
'ေအးဗ် – တန္ခိုးျပာဋိဟာသံုးျပီး သာသနာျပဳတာမ်ိဳးကို စက္ဆုပ္ရြံရွာေတာ္မူတဲ့ ဗုဒၶျမတ္စြာဘုရားသာ သက္ေတာ္ထင္ရွားရွိခဲ့ရင္ ဒီလို ယုတ္ည့ံသိမ္ဖ်င္းတဲ့နည္းနဲ႕ ဗုဒၶသာသနာေတာ္ ျပန္႔ပြားထြန္းကားေအာင္ လုပ္ေနပါတယ္ဆိုတဲ့လူေတြကို ဘယ္ေလာက္ျပစ္တင္ရႈတ္ခ် လိုက္မလဲမသိဘူး'
'ဒီကတည္းက ရွင္းေနျပီ။ အဲဒီဂႏၶရီ 'အဘ' ျပဳေနပါတယ္ဆိုတဲ့ သာသနာဟာ ဘယ္နည္းနဲ႕မွ ဗုဒၶသာသနာေတာ္ အစစ္အမွန္ မျဖစ္ႏိုင္ သလို အဲဒီ 'အဘ' ဟာလည္း ယံုၾကည္သူေတြေျပာသလို ေမတၲာရွင္ၾကီးမဟုတ္ဘူးဆိုတာ ထင္ရွားေနျပီပဲဗ်ာ'
'ဂႏၶာရီလိုင္းက ပုဂၢိဳလ္ၾကီးေတြကို ဘုရားနဲ႕တစ္ဂိုဏ္းတည္းမဟုတ္ေတာင္ ဘၾကီး၊ဘေထြးလို ဆရာသမားလိုအားထား အေလးအျမတ္ မျပဳသင့္ဘူးလားလို႔ ဆင္ေျခတက္သူေတြလည္း သေဘာေပါက္သင့္ျပီေပါ့ေနာ္'
'ဒါေပါ့ဗ်ာ၊ သူတို႔ရဲ႕တပည့္အျဖစ္ ခံယူလိုက္ျပီဆိုတာနဲ႕ သူတို႔ခိုင္းတာေတြလုပ္ရေတာ့မွာပဲ။ ေထရ၀ါဒဗုဒၶသာသနာေတာ္မွာလို ဆင္ျခင္ ဥာဏ္သံုးျပီး အက်ိဳးအေၾကာင္းစံုစမ္းခြင့္မရွိေတာ့ဘူး။ မ်က္စိစံုမွိတ္ျပီး ခိုင္းတာလုပ္ေပေရာ့ပဲဗ်။ ဟိုသြားဆိုသြား၊ ဒီလာဆိုလာ၊ ဘာေစတီ တည္ဆိုတည္ပဲ'
'ေစတီဆိုလို႔ ေျပာရဦးမယ္၊ သူတို႔က ေစတီဆိုတာ 'ေစ' ရာကိစၥေတြ 'တည္' ဖို႔အတြက္ ေစတီလို႔ေခၚတယ္လို႔ အဓိပၸာယ္ဖြင့္ဆိုထားတာ လည္း ဖတ္လိုက္ရေသးမဟုတ္လား'
'ဖတ္လိုက္ရပါသဗ်ာ၊ တကယ္ေတာ့ သူတို႔က သာသနာကိုဗန္းျပျပီး သူတို႔ေစရာကိစၥေတြတည္တံ့ေစဖို႔ ေစတီေတြတည္ ေနၾကတာပဲ။ ဒါကိုမသိတဲ့လူေတြက ဒီလိုဂႏၶာရီလိုင္းက ပုဂၢိဳလ္ေတြကို ဘာသာေရးဆိုင္ရာ သူေတာ္စင္ၾကီးေတြလို႔ထင္မွတ္ျပီး ဆရာတင္မွားၾကတာဗ်။ ဒီကိစၥနဲ႕ ပတ္သက္ျပီးေျပာရရင္ ဆရာၾကီး သက္လံုကေတာင္ "ဂႏၶာရီလမ္းသည္ ဘာသာေရးလမ္းမဟုတ္ပါ။ ထို႔ေၾကာင့္ ေလာကီအာရံု မ်ားႏွင့္ မကင္းႏိုင္ပါ" လို႔ ၁၉၉၇ခုႏွစ္၊ ဇြန္လထုတ္၊ မေဟသီမဂၢဇင္းထဲက ေဆာင္းပါးတစ္ပုဒ္မွာ အတိအလင္း ထုတ္ေဖာ္ေရးသားထားတာ ဖတ္ရသဗ်'
'ဒါဆို ဂႏၶာရီအလုပ္ဟာ ေထရ၀ါဒဗုဒၶဘာသာေရးဆိုင္ရာ သူေတာ္စင္မ်ားရဲ႕ အလုပ္မဟုတ္ဘူးဆိုတာ ထင္ရွားေနျပီပဲ။ ခက္ေနတာက မသိနားမလည္တဲ့သူေတြကေတာ့ ဂႏၶာရီလမ္းကပုဂၢဳိလ္ေတြကို ေထရ၀ါဒဗုဒၶဘာသာေရးဆိုင္ရာ သူေတာ္စင္ေတြမွတ္ျပီး သူတို႔ရဲ႕ပံုတူ ရုပ္တုၾကီးေတြကို ဘုရားေက်ာင္းကန္မွာထားေနၾက၊ ကိုးကြယ္ေနၾကတုန္းပဲဗ်'
'ဂႏၶာရီလမ္းက ပုဂၢိဳလ္တခ်ိဳ႕ကလည္း သူတို႔ေစရာကိစၥေတြတည္ေစဖို႔ ဘာသာေရးကို ခုတံုးလုပ္ေနၾကတုန္းပဲကိုးဗ်။ သူတို႔ကိုယ္ကို သူေတာ္စင္ေယာင္ေယာင္ သာသနာျပဳေယာင္ေယာင္ အေရျခံဳျပီး မသိနားမလည္သူေတြကို စည္းရုံးသိမ္းသြင္းေနၾကတယ္ေလ။ မသိနားမလည္ေတာ့လည္း လွည့္ျဖားခံေနၾကရတဲ့လူေတြခမ်ာ သနားစရာပါဗ်ာ'
'ခင္ဗ်ားကသာ သနားေနတာ၊ ဟိုမဂၢဇင္းတစ္ေစာင္ထဲမွာဆိုရင္ ခင္ဗ်ားတို႔လို ဘာသာေရးဆိုင္ရာ ေ၀ဖန္ေရးသမားေတြကို သတၲိရွိရင္ဘုရားေပၚက ဘိုးမင္းေခါင္ရုပ္တုတို႔၊ ဆူးေလဘိုးဘိုးၾကီးရုပ္တုတို႔ကို ဓားနဲ႕ခုတ္ခ်လိုက္ပါလား လို႔ေတာင္စိမ္ေခၚထားသဗ်'
'ဒါကေတာ့ လူလိမၼာသားယဥ္ပါး လူမိုက္သားရမ္းကားဆိုတဲ့ စကားလည္းအရွိသားပဲ မဟုတ္လားဗ်ာ။ တစ္ဖက္က အက်ိဳးအေၾကာင္းနဲ႕ အကိုးအကားနဲ႕ေျပာလာရင္ တစ္ဖက္ကလည္း အက်ိဳးသင့္အေၾကာင္းသင့္ရွင္းျပဖို႔ပဲလိုတယ္။ အခုလို ဦးေဏွာက္မသံုးဘဲ အသားလြတ္ မ်က္စိမွိတ္ျပီး အေမွာင္ထဲက ၾကံဳး၀ါးေနသူေတြကို ကြၽန္ေတာ္တို႔ ဂရုစိုက္စရာ မလိုပါဘူးဗ်ာ'
'တခ်ိဳ႕ကလည္း သူတို႔ရဲ႕ ဂႏၶရီဆရာၾကီးေတြကို ေ၀ဖန္ရေကာင္းလားဆိုျပီး ဇာတ္လမ္းဇာတ္ကြက္ဆင္၊ ၀တၴဳပံုစံဖြဲ႕ျပီး အျငိဳးတၾကီး တိုက္ခိုက္ထားတာေတြလည္း ဖတ္ရသဗ်။ ယုတၲိမရွိေပမယ့္ အလကၤာေျမာက္ေတာ့ ဖတ္လို႔ေကာင္းသား...'
''အဲဒီစာေရးဆရာ၊ စာေရးဆရာမေတြကိုေတာ့ ၁၉၉၇ ခုႏွစ္၊ ဇြန္လထုတ္ မေဟသီမဂၢဇင္းထဲက ဆရာေဖျမင့္ဘာသာျပန္ထားတဲ့ 'ဓားျပနဲ႕ စာေရးဆရာ ငရဲျပည္အတူေရာက္ၾကသည့္အခါ'ဆိုတဲ့ ၀တၴဳတိုေလးကို ဖတ္ၾကည့္ေစခ်င္ပါတယ္ဗ်ာ''
'ဇာတ္လမ္းအက်ဥ္းေလး ေျပာစမ္းပါဦး'
'စာေရးဆရာ တစ္ေယာက္နဲ႕ ဓားျပတစ္ေယာက္ ငရဲျပည္ကိုအတူေရာက္ၾကသတဲ့။ ဓားျပကလူ႕ျပည္မွာ ခိုးဆိုးသတ္ျဖတ္ျပီး ျပစ္မႈမ်ိဳးစံု က်ဴးလြန္ခဲ့တယ္။ စာေရးဆရာကေတာ့ လူၾကိဳက္မ်ားတဲ့ ဘတ္စ္ဆဲလားေပါ့ဗ်ာ၊ သူေရးခဲ့တာေတြက ယုတၲိယုတၲာမဲ့မွားယြင္းတဲ့ အေတြး အေခၚေတြကို မုသားဆင္ေျခမ်ိဳးစံုဖံုးကြယ္ျပီး လူမိုက္အားေပး စာေတြခ်ည့္ပဲတဲ့'
'ကြၽန္ေတာ္တို႔ဆီမွာလည္း စံုေထာက္ေယာင္ေယာင္၊ ေဗဒင္ေယာင္ေယာင္ ဂႏၶာရီေယာင္ေယာင္နဲ႕ မျဖစ္ႏိုင္တာေတြ၊ ယုတၲိကင္းတာ ေတြနဲ႕တန္ဆာဆင္ျပီး လူျပိန္းအၾကိဳက္ေရးသားေနတဲ့ စာေရးဆရာတခ်ိဳ႕က ဘတ္ဆဲလား ျဖစ္ေနတာပဲမဟုတ္လား'
'ထားပါေတာ့ဗ်ာ၊ဇာတ္လမ္းဆက္ရရင္ အဲဒီစာေရးဆရာေရာ ဓားျပၾကီးေရာေသတဲ့အခါ ငရဲျပည္မွာႏွစ္မ်ားစြာ ငရဲခံခဲ့ၾကရတာေပါ့။ ဓားျပက အခ်ိန္ကာလတစ္ခု ေစ့သြားတဲ့အခါ ငရဲကလြတ္ေပမယ့္ အခုနေျပာခဲ့တဲ့ စာေရးဆရာမွာေတာ့ ခံျမဲဆက္ခံေနရသတဲ့၊ ဒါနဲ႕စာေရးဆရာက မေက်မနပ္ျဖစ္ျပီး ငရဲမင္းကိုမေက်နပ္ေၾကာင္း တင္ျပတာေပါ့ဗ်ာ'
'ဒီေတာ့ငရဲမင္းက စာေရးဆရာကို လႊတ္ေပးလိုက္ေရာလား'
'ဘယ္လႊတ္ေပးပါ့မလဲ၊ ငရဲမင္းၾကီးက ဓားျပဟာအသက္ရွင္စဥ္ကာလကသာ လူေတြကိုဒုကၡေပးခဲ့တာျဖစ္တယ္။ အသင္စာေရးဆရာၾကီး ကျဖင့္ ေသျပီးတဲ့ေနာက္မွာလည္း အသင္ေရးသားခဲ့တဲ့ လြဲမွားတဲ့ အေတြးအေခၚေတြကို မုသားဆင္ျခင္ေတြနဲ႕ ရိုက္သြင္းထားတဲ့စာေတြ က လူ႔ေလာကမွာဆက္လက္ျဖန္႔ခ်ီျပီး လူေတြကိုဒုကၡေပးေနဆဲပဲျဖစ္တယ္။ ဒါေၾကာင့္သင့္ရဲ႕ျပစ္မႈအရွိန္အဟုန္ မကုန္ေသးသေရြ႕ သင္ လည္း ငရဲျပည္မွာ ဆက္ခံေနရဦးမွာသာျဖစ္တယ္လို႔ ျပန္ေျပာလိုက္ သတဲ့ဗ်ာ'
'ေကာင္းလိုက္တဲ့၀တၴဳေလးဗ်ာ၊ ကိုယ္က်ိဳးစီးပြားအတြက္ စာေပမွာ အဆိပ္ခတ္စားေနတဲ့ စာေရးဆရာမ်ားရဲ႕အျပစ္ဟာ ခုိးဆိုးသတ္ျဖတ္ ေနတဲ့ လူဆိုးသူခိုးဓားျပမ်ားထက္ အျပစ္ၾကီးေလးတယ္ဆိုတာကို ၀တၴဳပံုစံနဲ႕တင္ျပထားတာပဲဗ်'
'စာဖတ္ပရိတ္သတ္မ်ား အေနနဲ႕လည္း မဂၢဇင္း၊ဂ်ာနယ္၊၀တၴဳစတဲ့ စာနယ္ဇင္းမ်ားရဲ႕ စာမ်က္ႏွာေတြေပၚမွာ ပံုႏွိပ္ေဖာ္ျပထားသမွ် အမွန္ တရားခ်ည့္ပဲလို႔မယူဆပဲ ေ၀ဖန္ေရးသတိနဲ႕ ပိုင္းျခားစိတ္ျဖာဖတ္ရႈၾကဖို႔ အေရးၾကီးတာေပါ့။ ျပီးေတာ့ စာဖတ္ျပီဆိုရင္ တတ္ႏိုင္သေရြ႕ စာစံုေအာင္ဖတ္သင့္တယ္ဗ်။ အခုပဲၾကည့္ေလ၊ တစ္လႏွစ္လအတြင္းထုတ္ေ၀တဲ့ အဘ ဆိုတဲ့ဂႏၶာရီစတားၾကီးနဲ႕ပတ္သက္ျပီး ေရွ႕ေနာက္ မညီ၊ ယုတၲိယုတၲာကင္းတဲ့ အဆိုေတြကို အကြဲကြဲအျပားျပားေတြ႕ေနရျပီ မဟုတ္လား'
'ေအးဗ်၊ ဟိုစာေစာင္ကတစ္မ်ိဳးေရး၊ ဒီစာေစာင္ကတစ္မ်ိဳးေရးနဲ႕ ေနာက္ဆံုးႏႈိင္းယွဥ္ေ၀ဖန္သံုးသပ္လိုက္ေတာ့ အားလံုးဟာ စိတ္ကူးယဥ္ ဇာတ္လမ္းေတြ၊ ျဖီးလံုး၊ လွိမ့္လုံးေတြခ်ည့္ျဖစ္ေနေတာ့တာပဲ'
'ကြၽန္ေတာ္ကေတာ့ စာေရးဆရာမ်ားအေနနဲ႕ အခုနေျပာခဲ့တဲ့ ဘာသာျပန္ ၀တၴဳေလးကို ဖတ္ၾကည့္ျပီး ငါတို႔ေကာ အဲဒီစာေရးဆရာလိုမ်ား ျဖစ္ေနျပီလား ဆိုတာ အျပန္ျပန္အလွန္လွန္သံုးသပ္၊ ျဖစ္ေနျပီဆိုရင္လည္း အခ်ိန္မီ အမွန္လမ္းကိုေရြးခ်ယ္ ေလွ်ာက္လွမ္းၾကျခင္းအားျဖင့္ မိမိနဲ႕စာဖတ္ပရိတ္သတ္တို႔ရဲ႕ အက်ိဳးကို သယ္ပိုးၾကဖို႔ တိုက္တြန္းလိုက္ခ်င္ပါတယ္ဗ်ာ'

၀င္းသိန္းဦး
(၈.၈.၉၇)
ဓမၼရံသီ၊ ၁၉၉၇ခုႏွစ္၊ ဒီဇင္ဘာလ။


--
With Love,
Alex

No comments: