[Unicode]လူတိုင်းသိထားသင့်သော ယာဉ်တိုက်မှု(၁၀)မျိုးနှင့် ၂၀၂၀ မော်တော်ယာဉ်စီမံခန့်ခွဲမှုဥပဒေ။🚦🚧🚖
၁။ရပ်ထားသောယာဉ်ကိုဝင်ရောက်တိုက်မိခြင်း။🚔
ရပ်ထားသောယာဉ်ကိုအခြားယာဉ်တစ်စီးမှ
ဝင်ရောက်မိတဲ့အခါမှာတိုက်တဲ့ယာဉ်အမှားပဲဖြစ်ပါတယ်။ဒါပေမယ့်ညအချိန်အမှောင်ထဲမှာဘေးမီးဖွင့်
မထားဘဲလမ်းမပေါ်ရပ်ထားခဲ့မယ်။အန္တရာယ်
မဖြစ်နိုင်အောင်သတိပေးမယ့်သူရှိမနေခဲ့ရင်တော့
ရပ်ထားတဲ့ယာဉ်မှာလည်းတာဝန်ရှိနိုင်ပါတယ်။
၂။ရှေ့ယာဉ်အားနောက်ယာဉ်မှဝင်ရောက်တိုက်မိခြင်း။
နောက်ကယာဉ်မှာတာဝန်ရှိပါတယ်။ဒီနေရာမှာ
တချို့ကပြောကြပါတယ်။ရှေ့ယာဉ်က ရုတ်တရက်ဘရိတ်အုပ်လို့တိုက်ရတာပါလို့ပြောကြပါတယ်။
ဒါပေမယ့်ယာဉ်သွားလာမှုစည်းကမ်းနည်းဥပဒေပုဒ်မ ၁၄၅မှာရှေ့ယာဉ်ရုတ်တရက်ရပ်တန့်လျှင်နောက်မှ
ယာဉ်သည်ထိခိုက်မှုမဖြစ်စေရန်သင့်လျော်သော
အကွာအဝေးမှလိုက်ရမည်လို့ဖော်ပြထားပါတယ်။
သင့်လျော်သောအကွာအဝေးဆိုတာကတော့ပုံသေ
မရှိနိုင်ပါဘူး။ရှေ့ယာဉ်အရှိန်များရင်များသလို
အရှိန်နည်းရင်နည်းသလိုထိခိုက်မှုမရှိပဲရပ်တန့်နိုင်မယ့်အကွာအဝေးကိုချိန်ဆမောင်းနှင်ရမှာပါ။
အဲ့ဒီအတွက်ရှေ့ယာဉ်မှ ခွေးဖြတ်ပြေးလို့ဖြစ်ဖြစ်
လူဖြတ်ပြေးလို့ပဲဖြစ်ဖြစ်အကြောင်းတစုံရာကြောင့်
ရပ်တန့်ချိန်မှာနောက်ယာဉ်သည်လည်းထိခိုက်မှုမရှိအောင်ရပ်တန့်နိုင်ရပါမယ်။ဖရီးကြောလို့ခေါ်တဲ့
ရပ်မျဉ်းမရှိတဲ့ ကွေ့ကြောတည့်ကြောမှာတိုက်ရင်တော့
ရှေ့ယာဉ်အမှားဖြစ်ပါတယ်။လမ်းညွှန်အမှတ်အသား
ကိုလိုက်နာခြင်းမရှိတဲ့အတွက်ပါ။
၃။လမ်းဆုံတွင်ယာဉ်(၂)စီးတိုက်ခြင်း။🚔
မိန်းလမ်းမကြီးနဲ့လမ်းသွယ်ဆိုရင်တော့လမ်းသွယ်
ယာဉ်ရဲ့တာဝန်ပဲဖြစ်ပါတယ်။နည်းဥပဒေပုဒ်မ ၁၄၉(ခ)အရလမ်းမကြီးမှ ယာဉ်သည်ဦးစားပေးရတဲ့အတွက်ပါ။တကယ်လို့တူညီလမ်းဆုံမှာဆိုရင်တော့
နည်းဥပဒေပုဒ်မ ၁၄၉(က)အရလက်ယာဘက်
ယာဉ်သည်ဦးစားပေးရပါတယ်။တူညီလမ်းဆုံသို့
ယာဉ်(၂)စီးတပြိုင်တည်းရောက်ရှိလျှင်ဦးစွာရောက်ရှိသောယာဉ်ကိုဦးစားပေးရမည်ဖြစ်ပြီးတချိန်တည်းရောက်ရှိလျှင်လက်ယာဘက်ယာဉ်ကိုဦးစား
ပေးရမည်လို့သက်မှတ်ထားတဲ့အတွက်ပါ။
၄။လမ်းလယ်တွင် မျက်နှာချင်းဆိုင်တိုက်မိခြင်း။🚔🚧
ဒါကတော့ယာဉ်(၂)စီးလုံးမှာတာဝန်ရှိပါတယ်။လက်ယာကပ်မောင်းစနစ်ဖြစ်တဲ့ဒီနိုင်ငံမှာ သာမန်အားဖြင့်
မည်သည့်ယာဉ်မဆိုလက်ယာကပ်မောင်းရမှာဖြစ်တဲ့အတွက်ပါ။နည်းဥပဒေပုဒ်မ ၁၄၁မှာလည်းဖော်ပြ
ထားပါတယ်။အမြန်လမ်းတွေလိုယာဉ်ကြော(၃)
ကြောရှိတဲ့လမ်းဆိုလက်ဝဲဘက်အစွန်းကြောသည်
ကျော်တက်ရန်နှင့်အမြန်မောင်းနှင်ရန်မှာသာ
အသုံးပြုရမှာဖြစ်ပါတယ်။
၅။T ပုံသဏ္ဍန်လမ်းဆုံတွင်တိုက်မိခြင်း။🚔
Tလမ်းဆုံမှာတိုက်ရင်လည်းလမ်းမပေါ်ကွေ့
ထွက်တဲ့ယာဉ်ကအမှားပဲ ဖြစ်ပါတယ်။
၆။တည့်ယာဉ်နှင့်ဝဲဘက်သို့'ဂ'ကွေ့ကွေ့သော
ယာဉ်တိုက်မိခြင်း။🚔🛑
နည်းဥပဒေပုဒ်မ ၁၄၈ နဲ့ ၁၅၀ အရတည့်တည့်လာနေတဲ့
ယာဉ်မရှင်းပဲ ကွေ့တဲ့ယာဉ်ကအမှားပဲဖြစ်ပါတယ်။
"လွတ်မယ်ထင်လို့ကွေ့တာပါ" တို့"ရှေ့ကတည့်တည့်လာတဲ့ယာဉ်ကအရှိန်များတာ" တို့ပြောတက်ကြပါတယ်။
ဘယ်လိုပဲပြောပြောရှင်းရမှာပါပဲ။
၇။လမ်းပြောင်းပြန်ကျော်တက်၍မျက်နှာချင်း
ဆိုင်ယာဉ်နှင့်တိုက်မိခြင်း။🚔🚖
နည်းဥပဒေပုဒ်မ ၁၄၆အရရှေ့မှမျက်နှာခြင်း
ဆိုင်လာသောယာဉ်မရှင်းဘဲလမ်းပြောင်းပြန်ကျော်တက်တက်တဲ့ယာဉ်မှာတာဝန်ရှိပါတယ်။
၈။ဘေးချင်းယှဉ်ကျော်တက်၍ပွတ်တိုက်ခြင်း။🚖
လက်ဝဲဘက်မှကျော်တက်ပွတ်တိုက်မိသည့်
ယာဉ်သာအမှားဖြစ်ပါတယ်။
၉။အဝိုင်းတွင်ယာဉ်(၂)စီးတိုက်မိခြင်း။🚘🚘
နည်းဥပဒေပုဒ်မ၁၄၉အရအဝိုင်းပတ်နေတဲ့ယာဉ်သာအမှန်ဖြစ်ပါတယ်။အဝိုင်းပတ်ယာဉ်ဦးစားပေးရမှာ
ဖြစ်ပေမယ့်မြို့တော်တော်များများမှာအဝိုင်းပတ်နေတဲ့ယာဉ်တွေကပဲရပ်ပေးနေတာကိုမြင်နေရပါတယ်။
၁၀။ယာဉ်မှလူကိုတိုက်ခြင်း။🚘
စက်တပ်ယာဉ်နဲ့လူတိုက်မိပြီဆိုရင်တော့
စက်တပ်ယာဉ်သာအမှားဖြစ်ပါတယ်။
ပြန်လည်မျှဝေပေးခြင်းသာဖြစ်ပါတယ်။
#credit by legal Information 🚔🚥
[Zawgyi]လူတိုင္းသိထားသင့္ေသာ ယာဉ္တိုက္မႈ(၁၀)မ်ိဳးႏွင့္ ၂၀၂၀ ေမာ္ေတာ္ယာဉ္စီမံခန႔္ခြဲမႈဥပေဒ။🚦🚧🚖
၁။ရပ္ထားေသာယာဉ္ကိုဝင္ေရာက္တိုက္မိျခင္း။🚔
ရပ္ထားေသာယာဉ္ကိုအျခားယာဉ္တစ္စီးမွ
ဝင္ေရာက္မိတဲ့အခါမွာတိုက္တဲ့ယာဉ္အမွားပဲျဖစ္ပါတယ္။ဒါေပမယ့္ညအခ်ိန္အေမွာင္ထဲမွာေဘးမီးဖြင့္
မထားဘဲလမ္းမေပၚရပ္ထားခဲ့မယ္။အႏၲရာယ္
မျဖစ္ႏိုင္ေအာင္သတိေပးမယ့္သူရိွမေနခဲ့ရင္ေတာ့
ရပ္ထားတဲ့ယာဉ္မွာလည္းတာဝန္ရိွႏိုင္ပါတယ္။
၂။ေရ႔ွယာဉ္အားေနာက္ယာဉ္မွဝင္ေရာက္တိုက္မိျခင္း။
ေနာက္ကယာဉ္မွာတာဝန္ရိွပါတယ္။ဒီေနရာမွာ
တခ်ိဳ႕ကေျပာၾကပါတယ္။ေရ႔ွယာဉ္က ရုတ္တရက္ဘရိတ္အုပ္လို႔တိုက္ရတာပါလို႔ေျပာၾကပါတယ္။
ဒါေပမယ့္ယာဉ္သြားလာမႈစည္းကမ္းနည္းဥပေဒပုဒ္မ ၁၄၅မွာေရ႔ွယာဉ္ရုတ္တရက္ရပ္တန႔္လ်ွင္ေနာက္မွ
ယာဉ္သည္ထိခိုက္မႈမျဖစ္ေစရန္သင့္ေလ်ာ္ေသာ
အကြာအေဝးမွလိုက္ရမည္လို႔ေဖာ္ျပထားပါတယ္။
သင့္ေလ်ာ္ေသာအကြာအေဝးဆိုတာကေတာ့ပံုေသ
မရိွႏိုင္ပါဘူး။ေရ႔ွယာဉ္အရိွန္မ်ားရင္မ်ားသလို
အရိွန္နည္းရင္နည္းသလိုထိခိုက္မႈမရိွပဲရပ္တန႔္ႏိုင္မယ့္အကြာအေဝးကိုခ်ိန္ဆေမာင္းႏွင္ရမွာပါ။
အဲ့ဒီအတြက္ေရ႔ွယာဉ္မွ ေခြးျဖတ္ေျပးလို႔ျဖစ္ျဖစ္
လူျဖတ္ေျပးလို႔ပဲျဖစ္ျဖစ္အေၾကာင္းတစံုရာေၾကာင့္
ရပ္တန႔္ခ်ိန္မွာေနာက္ယာဉ္သည္လည္းထိခိုက္မႈမရိွေအာင္ရပ္တန႔္ႏိုင္ရပါမယ္။ဖရီးေၾကာလို႔ေခၚတဲ့
ရပ္မ်ဉ္းမရိွတဲ့ ေကြ့ေၾကာတၫ့္ေၾကာမွာတိုက္ရင္ေတာ့
ေရ႔ွယာဉ္အမွားျဖစ္ပါတယ္။လမ္းၫႊန္အမွတ္အသား
ကိုလိုက္နာျခင္းမရိွတဲ့အတြက္ပါ။
၃။လမ္းဆံုတြင္ယာဉ္(၂)စီးတိုက္ျခင္း။🚔
မိန္းလမ္းမႀကီးနဲ႔လမ္းသြယ္ဆိုရင္ေတာ့လမ္းသြယ္
ယာဉ္ရဲ့တာဝန္ပဲျဖစ္ပါတယ္။နည္းဥပေဒပုဒ္မ ၁၄၉(ခ)အရလမ္းမႀကီးမွ ယာဉ္သည္ဦးစားေပးရတဲ့အတြက္ပါ။တကယ္လို႔တူညီလမ္းဆံုမွာဆိုရင္ေတာ့
နည္းဥပေဒပုဒ္မ ၁၄၉(က)အရလက္ယာဘက္
ယာဉ္သည္ဦးစားေပးရပါတယ္။တူညီလမ္းဆံုသို႔
ယာဉ္(၂)စီးတၿပိဳင္တည္းေရာက္ရိွလ်ွင္ဦးစြာေရာက္ရိွေသာယာဉ္ကိုဦးစားေပးရမည္ျဖစ္ၿပီးတခ်ိန္တည္းေရာက္ရိွလ်ွင္လက္ယာဘက္ယာဉ္ကိုဦးစား
ေပးရမည္လို႔သက္မွတ္ထားတဲ့အတြက္ပါ။
၄။လမ္းလယ္တြင္ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္တိုက္မိျခင္း။🚔🚧
ဒါကေတာ့ယာဉ္(၂)စီးလံုးမွာတာဝန္ရိွပါတယ္။လက္ယာကပ္ေမာင္းစနစ္ျဖစ္တဲ့ဒီႏိုင္ငံမွာ သာမန္အားျဖင့္
မည္သၫ့္ယာဉ္မဆိုလက္ယာကပ္ေမာင္းရမွာျဖစ္တဲ့အတြက္ပါ။နည္းဥပေဒပုဒ္မ ၁၄၁မွာလည္းေဖာ္ျပ
ထားပါတယ္။အျမန္လမ္းေတြလိုယာဉ္ေၾကာ(၃)
ေၾကာရိွတဲ့လမ္းဆိုလက္ဝဲဘက္အစြန္းေၾကာသည္
ေက်ာ္တက္ရန္ႏွင့္အျမန္ေမာင္းႏွင္ရန္မွာသာ
အသံုးျပဳရမွာျဖစ္ပါတယ္။
၅။T ပံုသ႑န္လမ္းဆံုတြင္တိုက္မိျခင္း။🚔
Tလမ္းဆံုမွာတိုက္ရင္လည္းလမ္းမေပၚေကြ့
ထြက္တဲ့ယာဉ္ကအမွားပဲ ျဖစ္ပါတယ္။
၆။တၫ့္ယာဉ္ႏွင့္ဝဲဘက္သို႔'ဂ'ေကြ့ေကြ့ေသာ
ယာဉ္တိုက္မိျခင္း။🚔🛑
နည္းဥပေဒပုဒ္မ ၁၄၈ နဲ႔ ၁၅၀ အရတၫ့္တၫ့္လာေနတဲ့
ယာဉ္မရွင္းပဲ ေကြ့တဲ့ယာဉ္ကအမွားပဲျဖစ္ပါတယ္။
"လြတ္မယ္ထင္လို႔ေကြ့တာပါ" တို႔"ေရ႔ွကတၫ့္တၫ့္လာတဲ့ယာဉ္ကအရိွန္မ်ားတာ" တို႔ေျပာတက္ၾကပါတယ္။
ဘယ္လိုပဲေျပာေျပာရွင္းရမွာပါပဲ။
၇။လမ္းေျပာင္းျပန္ေက်ာ္တက္၍မ်က္ႏွာခ်င္း
ဆိုင္ယာဉ္ႏွင့္တိုက္မိျခင္း။🚔🚖
နည္းဥပေဒပုဒ္မ ၁၄၆အရေရ႔ွမွမ်က္ႏွာျခင္း
ဆိုင္လာေသာယာဉ္မရွင္းဘဲလမ္းေျပာင္းျပန္ေက်ာ္တက္တက္တဲ့ယာဉ္မွာတာဝန္ရိွပါတယ္။
၈။ေဘးခ်င္းယွဉ္ေက်ာ္တက္၍ပြတ္တိုက္ျခင္း။🚖
လက္ဝဲဘက္မွေက်ာ္တက္ပြတ္တိုက္မိသၫ့္
ယာဉ္သာအမွားျဖစ္ပါတယ္။
၉။အဝိုင္းတြင္ယာဉ္(၂)စီးတိုက္မိျခင္း။🚘🚘
နည္းဥပေဒပုဒ္မ၁၄၉အရအဝိုင္းပတ္ေနတဲ့ယာဉ္သာအမွန္ျဖစ္ပါတယ္။အဝိုင္းပတ္ယာဉ္ဦးစားေပးရမွာ
ျဖစ္ေပမယ့္ၿမိဳ႔ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားမွာအဝိုင္းပတ္ေနတဲ့ယာဉ္ေတြကပဲရပ္ေပးေနတာကိုျမင္ေနရပါတယ္။
၁၀။ယာဉ္မွလူကိုတိုက္ျခင္း။🚘
စက္တပ္ယာဉ္နဲ႔လူတိုက္မိၿပီဆိုရင္ေတာ့
စက္တပ္ယာဉ္သာအမွားျဖစ္ပါတယ္။
ျပန္လည္မ်ွေဝေပးျခင္းသာျဖစ္ပါတယ္။
#credit by legal Information 🚔🚥
No comments:
Post a Comment